יו"ר מועצת יש"ע: "נתניהו הוליך אותנו שולל - צריך להחליף אותו"

את הדברים החריגים אמר אלחייני במהלך סיור עם יו"ר ישראל ביתנו ליברמן, לציון שנה להכרזת הריבונות של נתניהו על בקעת הירדן. ליברמן הצטרף לאלחייני וטען: "נתניהו כמו נתניהו - שיקר לבוחרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/20 14:02 כא באלול התשפ

יו"ר מועצת יש"ע: "נתניהו הוליך אותנו שולל - צריך להחליף אותו"
ליברמן ואלחייני. תוקפים את נתניהו, צילום: דוברות ישראל ביתנו

יושב ראש מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, סייר הבוקר (ה') בבקעת הירדן יחד עם יו"ר מועצת יש"ע דוד אלחייני, לציון שנה להתחייבותו של ראש הממשלה נתניהו להחיל ריבונות על יישובי בקעת הירדן. אלחייני וליברמן ניצלו את ההזדמנות, תקפו את ראש הממשלה וקראו להחלפתו.

יו"ר ישראל ביתנו ציין את המאורע ואמר: "היום בדיוק לפני שנה, שבעה ימים לפני הבחירות, כינס ראש הממשלה מסיבת עיתונאים דרמטית ובה הוא הודיע: 'עכשיו זו הזדמנות היסטורית להחיל ריבונות על בקעת הירדן, מעולם מאז 67' לא הייתה ולא תהיה הזדמנות נוספת. תנו לי את הכוח, ומיד דבר ראשון אחרי הבחירות אני מחיל ריבונות ישראלית על בקעת הירדן'" ציטט ליברמן, והמשיך, "אבל נתניהו כמו נתניהו שיקר את הבוחרים, עשה סיבוב על תושבי בקעת הירדן והמשיך הלאה. אבל זה הצליח לו, בפעם האחרונה, אני מתחייב על כך".

אלחייני וליברמן. "נתניהו הוליך אותנו שולל - צריך להחליף אותו"

אלחייני וליברמן. "נתניהו הוליך אותנו שולל - צריך להחליף אותו"צילום: דוברות ישראל ביתנו

אחרי שבתחילת השבוע, אירח ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, את חברי ישראל ביתנו לסיור ביהודה ושומרון, גם יו"ר מועצת יש"ע, דוד אלחייני הצטרף לראשי ההתיישבות שחיבקו את ליברמן ואמר: "כמו תמיד אני שמח לארח את אביגדור ליברמן בבקעת הירדן, כבר לפני שנה, יותר משנה כשדיברו על הריבונות בבקעת הירדן ובצפון ים המלח, אביגדור הבטיח בשם ישראל ביתנו ברגע שהנושא יעבור לכנסת להצבעה, ישראל ביתנו מתחייבת להצביע בלי שום קשר לפוליטיקה על החלת הריבונות בבקעת הירדן".  

אלחייני שמכהן גם כראש המועצה האזורית בקעת הירדן הוסיף ותקף את נתניהו. "אנחנו שנה מאז שראש הממשלה כינס ישיבת עיתונאים דרמטית שבה הצהיר שברגע שתקום הממשלה הוא הולך להחיל את הריבונות על בקעת הירדן וצפון ים המלח והציג מפה מאוד מרשימה, אבל מפה שבעצם הוא לא עמד בהתחייבות שלה, הוא הוליך שולל את תושבי בקעת הירדן, הוא הוליך אותי שולל, הבטיח משהו שבעצם הוא לא התכוון לקיים וכמו שאמרתי בעבר ואני אומר גם היום ראש ממשלה שלא עומד בהבטחות שלו, ראש ממשלה שלא מייצר אמינות צריך להחליף אותו".