נתניהו: "מתנצל בפני משפחת אל-קיעאן" - צפו

ראש הממשלה סייר היום בעיר האדומה שצפויה להכניס מספר שכונות בה לסגר. במסיבת העיתונאים התייחס לחשיפת החשדות נגד בכירי הפרקליטות והמשטרה אמש ותקף: "לא נתניהו - לא חוקרים, טוב לנתניהו - קוברים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/09/20 18:32 יט באלול התשפ

נתניהו: "מתנצל בפני משפחת אל-קיעאן" - צפו
ראש הממשלה בהצהרה מבית שמש , צילום: Yossi Aloni/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (ג') בבית שמש בעקבות ההכרזה על העיר כאזור מוגבל וכניסת שכונות בעיר לסגר לילי. חצי שעה לפני ששכונות ספורות בעיר ייכנסו לסגר, והכניסה אליהן תיאסר כינס ראש הממשלה מסיבת עיתונאים ונשא הצהרות לתקשורת. 

https://www.facebook.com/Netanyahu/videos/242956847003787/

נתניהו התייחס לקריאתו של יו"ר ישראל ביתנו לאזרחים, שלא להקשיב להחלטות הממשלה. "הקריאה של פוליטיקאים חסרי אחריות לא לציית להנחיות, עלולה להוביל לאנרכיה". והוסיף כי "הנחתי לקדם 'בדיקות בזק' שיעזרו לנו ביציאה מהמצב".

בהמשך ענה לשאלה על הפרסום אתמול שפרקליט המדינה לשעבר שי ניצן מנע את ההודעה על כך שיעקוב אל קיעאן איננו מחבל, הירי בו נעשה בשוגג וכי המשטרה טעתה בהודעתה. "אני רוצה להביע התנצלות בפני משפחת אל-קיעאן" אמר נתניהו, "שאביה אזרח ישראל נהרג, שאמרו שהוא מחבל ואתמול התברר שהוא לא מחבל". 

הוא הפנה אצבע מאשימה לפרקליטות ולגורמים בכירים במשרה ואמר: "תפירת תיקים כשהמטרה היא להפיל ראש ממשלה מכהן, בכירים קוברים חקירות, מכסת"חים אחד את השני. לא נתניהו - לא חוקרים, ואם זה עוזר לנתניהו - קוברים".