פרשת המתעללות ברמלה: סייעת עשירית נעצרה

סייעת נוספת נעצרה לאחר שנחקרה בחשד לאי דיווח על המטפלות שתקפו באלימות את הפעוטות. בתום החקירה שוחררה הסייעת למעצר בית של 5 ימים, בכך למעשה נחקרו כל עובדי הגן, שמונה סייעות ושני בעלי הגן

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/08/20 09:15 טז באב התשפ

פרשת המתעללות ברמלה: סייעת עשירית נעצרה
אלימות כנגד הילדים בגן. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

עצורה נוספת בפרשת הסייעות המתעללות בגן ילדים ברמלה, והיא עשירית במספר מכלל העצורים והנחקרים. הסייעת הנוספת הובאה לחקירה במשטרה, בחשד כי ידעה על הנעשה ולא דיווחה על כך לרשויות. עם תום החקירה החליטה המשטרה להעביר את הסייעת למעצר בית של 5 ימים בתנאים מגבילים. בסך הכל מדובר ב-10 אנשים המעורבים בפרשה הכוללים את שני בעלי הגן ושמונה סייעות, חלק בחשד לתקיפת הילדים וחלק בחשד לאי דיווח.

מנהלת גן ברמלה וארבע סייעות נעצרו בעקבות חשד להתעללות בילדים

לפני שלושה ימים הובאה לפני בית משפט השלום, ליטל ברסי, בעלת גן ברמלה לאחר שנחשדה בעבירה על חוק פיקוח על מעונות. בעלת הגן נחקרה בשנית, לאחר שארבע סייעות בגן שבבעלותה נעצרו בחשד להתנהגות אלימה כלפי ילדי הגן. בתחילה נחקרה בחשד כי לא דיווחה על מעשי האלימות בגן, אלא שבתחילת השבוע המשטרה הפכה את החקירה למעצר, לאחר שהחשד על אי הדיווח הפך גם לחשד למעורבותה של ברסי בתקיפת הילדים. המשטרה תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרה.

טרם ניתן אישור לפרסם את הסרטונים המתעדים את מקרי האלימות, אך הותרו לפרסום שמות המעורבים העיקריים בפרשה. ליטל ברסי ובעלה משה ברסי, בעלי הגן וכן הסייעות החשודות בהתעללות רוחמה סעד, נירית שויד, אורלי שרגני, חני צאצשווילי וענבר דוניו. שתי סייעות נוספות והסייעת העשירית טרם הותר שם לפרסום.