באופן חריג: משפטה של הגננת המתעללת יתחיל ויסתיים ביום אחד

כרמל מעודה המואשמת בהתעללות כנגד הפעוטות שבגן אותו ניהלה תעלה למשפט בעוד חודשיים. השופט קבע כי ביום המשפט יצפה בכל ההוכחות באותו היום, מה שישאיר רק פסק הדין וגזר דינה של מעודה

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/20 11:33 כט בתמוז התשפ

באופן חריג: משפטה של הגננת המתעללת יתחיל ויסתיים ביום אחד
כרמל מעודה, צילום: פלאש 90

בהחלטה חסרת תקדים משפטה של כרמל מעודה, הגננת המתעללת מראש העין, יתקיים בעוד חודשייםוכל הצגת ההוכחות יוצגו באותו היום. המשמעות היא כי מה שיוותר אחרי שלב ההוכחות הוארק פסק הדין וגזר הדין. בתום הדיון שהתקיים היום (ג') בבית המשפט המחוזי בלוד נקבע כי ב- 16.9.2020 בשעה 8:30 לאורך כל היום יתקיים הליך טענות מקדמיות בו יוצגו הסעיפים בכתב האישום שעליהם יש מחלוקת בין ההגנה לפרקליטו וכן יוצגו סרטונים באולם הדיונים על אותם סעיפים.

בנוסף, לדיון זה יזומנו ארבעה עדי תביעה: הסייעת שפוצצה את הפרשה וכן שלושה חוקרי משטרה. ביום זה גם יצפה השופט בכל החומרים והסרטונים של התביעה בלשכתו ובתום הדיון הארוך ב 16.9 יכריע לגבי הכתב אישום והטענות המקדמיות. בנוסף בתאריך 21.10 יתקיים דיון נוסף לשלב הסיכומים וכן עדותה של הנאשמת כרמל מעודה. לאחר מכן יקבעו שני מועדים נוספים להכרעת דין וגזר דין.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=gVxV1YGTNZs

ניקול דניאל: "היום קיבלנו סוף סוף את התמונה המלאה לגבי ההליך המשפטי. אנחנו מכינים את עצמנו ליום ארוך ומורכב ב 16.9 שבו יועלו הטענות של סנגורה של כרמל על סעיפים מסוימים ואנחנו נערכים להצגת סרטונים שלא יותירו ספק על המעשים שעוללה לילדים. אנחנו מייחלים להתחיל את שנת 2021 כשהפרשה הזו מאחורינו ושכרמל תשב מאחורי סורג ובריח לשנים ארוכות"