מנהלת גן ברמלה וארבע סייעות נעצרו בעקבות חשד להתעללות בילדים

ליטל ברסי בעלת גן ברמלה עוכבה לחקירה שהפכה למעצר בחשד אי דיווח על מקרי אלימות ואף נבחן החשד כי הייתה מעורבת בעצמה בתקיפת הילדים. אבעה סייעות מהגן נעצרו כבר לפני שבוע לאחר שנחשדו בהתנהגות אלימה כלפי פעוטות בגן

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/20 10:12 יג באב התשפ

מנהלת גן ברמלה וארבע סייעות נעצרו בעקבות חשד להתעללות בילדים
אלימות כנגד הילדים בגן. אילוסטרציה, צילום: shutterstock

הבוקר (ב') תובא לפני בית משפט השלום, ליטל ברסי, בעלת גן ברמלה לאחר שנחשדה בעבירה על חוק פיקוח על מעונות. בעלת הגן נחקרה בשנית, לאחר שארבע סייעות בגן שבבעלותה נעצרו בחשד להתנהגות אלימה כלפי ילדי הגן. בתחילה נחקרה בחשד כי לא דיווחה על מעשי האלימות בגן, אלא שאמש המשטרה הפכה את החקירה למעצר, לאחר שהחשד על אי הדיווח הפך גם לחשד למעורבותה של ברסי בתקיפת הילדים. המשטרה תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרה.

לפני שבוע נעצרו ארבע סייעות מהגן, שתיים מהן מהמעון ושתיים מהתינוקייה. הארבע נעצרו כאמור בחשד לאלימות כלפי פעוטות בגן, והובאו למעצר ביום רביעי האחרון. ברסי שהגיעה לבית המשפט בבקשה להארכת מעצרן קראה לעברן "מפלצות" והאשימה אותן בהריסת מפעל החיים שלה - הגן. עם תום המשפט טענה ברסי כי לא הייתה מודעת למקרי האלימות בגן, אולם לאחר חקירתה במשטרה, החוקרים טוענים אחרת היות ומדובר בתקופה ארוכה של התנהגות אלימה ולא מדובר במקרה נקודתי.

עו"ד עידית רייכרט, המייצגת את בעלת הגן, מסרה: "בעלת הגן נעצרה הלילה לאחר חקירה לילית, בחקירה לא הונחה לפניה כל ראיה הקושרת אותה למעשים למרות דרישתנו לפעולה בסיסית שכזו בשלב זה. נדמה אם כך שמדובר במעצר ראוותני ומיותר ובכניעה ללחץ הציבורי. אנו נדרוש מהמשטרה לחשוף את כל חומרי החקירה הקושרים את מרשתי לחשד הנטען כלפיה ולעמתה מול הסייעות או המעורבים. מרשתי מסרה את גרסתה והכחשתה בעניין, ותוסיף לסייע למשטרת ישראל ככל שיידרש". 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=gVxV1YGTNZs