מתקרבים לבחירות? נתניהו מבקר בחנות פלאפל ומתעקש לשלם | צפו

כל הסימנים לבחירות כבר כאן. ראש הממשלה בנימין נתניהו עצר בפלאפל ברמלה וכשסירבו לקחת ממנו תשלום, הצהיר כי לא יצא בלי לשלם

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/20 15:54 יד באב התשפ

מתקרבים לבחירות? נתניהו מבקר בחנות פלאפל ומתעקש לשלם | צפו
נתניהו בפלאפל, צילום: צילום מסך

האם סופית אנחנו בדרך לבחירות? מסתמן שאם מביטים בראש הממשלה נתניהו, נראה שהוא לגמרי בקמפיין. לאחר ביקור היום  (ג') בבסיס פיקוד העורף וקיום הערכת מצב ודיונים על מאמצי הסיוע של פיקוד העורף במאבק בנגיף הקורונה, עצר ראש הממשלה בחנות פלאפל בעיר.

"עזבו דיאטה, צאו לאכול ולחזק את העסקים הקטנים. אביקו ברמלה, היה טעים. תודה על התמיכה ועל הפיתה", אמר ראש הממשלה לאחר ששוחח עם המוכרים ובעלי החנות.

עוד הוסיפו המוכרים במקום כי הם קיבלו את המענק מהממשלה וכי מספר הלקוחות במקום עלה בימים האחרונים ולשאלתו של ראש הממשלה האם הם שומרים על ההגבלות ואם מחזיקים בתו הסגול ענו שמקפידים על כלל ההנחיות.

כשניגש לשלם, סירבו בעלי המקום לקבל את התשלום, אך ראש הממשלה אמר כי "אין דבר כזה" וכי הוא מתעקש לשלם ולא יצא מהמקום עד שיקבלו את התשלום.

במהלך סרטון שצולם במקום נשמע תומך ליכוד צועק: "מוות לשמאלנים", מלשכת ראש הממשלה נאמר כי הוא לא שמע את הדברים. יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיד לפיד צייץ בתגובה: "אני מאמין לראש הממשלה שהוא לא שמע. הוא מנותק".

ראש הממשלה הגיב בציוץ חזרה, "שמח שהשמאל פתאום הצמיח אוזניים. אצלי זה עקבי: אני מגנה הסתה ואלימות מכל צד שהוא. לא מחוץ לביתי בהפגנות השמאל ולא ברחוב. אנחנו חייבים להתאחד במאבק המשותף שלנו בקורונה. אני מצפה מיאיר לפיד, איימן עודה ומנהיגי השמאל לגנות את ההסתה והאיומים לרצח בהפגנות שהם מובילים נגדי".