סקר חדש: בנט בעל הסיכוי הגבוה ביותר להיות ראש הממשלה הבא

אחרי ששמו של הרמטכ"ל לשעבר עלה כמועמד להצטרף לפוליטיקה הישראלית, בחדשות 12 הציגו סקר חדש עם השאלה: במציאות של בחירות, מהמועמדים שלא שוללים התמודדות מול נתניהו, למי הסיכוי הגבוה ביותר להיות ראש ממשלה? | התוצאות בפנים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/20 16:37 יב באב התשפ

סקר חדש: בנט בעל הסיכוי הגבוה ביותר להיות ראש הממשלה הבא
בנט ונתניהו, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

היחסים בין הליכוד לכחול לבן, התקציב התקוע והטיפול במשבר הקורונה - כל אלה יכולים להוביל את מדינת ישראל לבחירות, שוב. בחדשות 12 פרסמו היום (א') סקר חדש ובו שאלו: במציאות של בחירות, מהמועמדים שלא שוללים התמודדות מול נתניהו, למי הסיכוי הגבוה ביותר להיות ראש ממשלה? 

שר הביטחון לשעבר, ח"כ נפתלי בנט, קיבל 28.3% תמיכה והוא המועמד בעל הסיכוי הגבוה ביותר להגיע לכס ראש הממשלה, כך על פי הסקר. יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד עם 21.3% תמיכה, וגדי איזנקוט, הרמטכ"ל הקודם, שבשבוע שעבר שר החוץ גבי אשכנזי הזכיר את שמו ככזה שמתאים להיכנס לפוליטיקה, קיבל 13% תמיכה בלבד.  33%  מהנשאלים השיב אף אחד מהם.

בסקר שפורסם אתמול והציג את השאלה: אם ממשלת האחדות תתפרק מי לדעתך אשם במידה שיתקיימו בחירות? 37% מכלל הנשאלים השיבו כי האשמה נופלת בעיקר על ראש הממשלה בנימין נתניהו. אמנם במרחק קטן מתשובה זו, 33% השיבו כי במידה והממשלה מתפרקת האשמה נופלת באופן שווה בין נתניהו לבין ראש הממשלה החליפי בני גנץ. רק 13% בלבד השיבו כי אם הממשלה תתפרק האשמה הבלעדית היא של גנץ.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן