היועץ נדבק בקורונה, השר רפי פרץ נכנס לבידוד

לאחר שיועצו של פרץ יצא חיובי בבדיקת הקורונה, שר ירושלים ומורשת ייכנס לבידוד עד לתום החקירה האפידמיולוגית. השר מרגיש טוב ואינו חש בתסמיני המחלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/20 08:41 יז בתמוז התשפ

היועץ נדבק בקורונה, השר רפי פרץ נכנס לבידוד
הרב רפי פרץ , צילום: כיפה

הבוקר (ה') התקבלה תשובה חיובית לבדיקת קורונה אצל אחד מיועצי שר ירושלים ומורשת, רפי פרץ. מתוך אחריות לבריאות הציבור ועד להשלמת החקירה האפידמיולוגית, הודיע השר רפי פרץ כי הוא ייכנס לבידוד עד לסיום החקירה, למרות שהפעם האחרונה בה היועץ שהה עם השר הייתה ביום שלישי שעבר. השר מרגיש טוב, הוא יעבור בדיקת קורונה ויפעל ע״פ ההנחיות של משרד הבריאות. כמו כן, ייכנסו לבידוד יועצים נוספים ועובדי משרד אשר באו במגע עם אותו יועץ. 

השר פרץ כתב בטוויטר: "ראשית, אני מרגיש טוב, אמשיך לעבוד למען אזרחי ישראל, רק מהבידוד. הבוקר התקבלה תשובה חיובית לבדיקת קורונה אצל אחד מיועציי. הפעם האחרונה בה היועץ שהה עימי הייתה ביום שלישי שעבר".
מתוך אחריות לבריאות הציבור ועד להשלמת החקירה האפידמיולוגית, אכנס לבידוד עד לסיום החקירה. אעבור בדיקת קורונה ואפעל על פי ההנחיות של משרד הבריאות. מאחל ליועץ בריאות והחלמה מהירה".

פרץ הוא לא השר היחיד בבידוד. אתמול נכנס שר שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ לבידוד בביתו בשל חשד לחשיפה לחולה קורונה. גנץ צייץ בטוויטר: "נתחיל מהשורה התחתונה: אני מרגיש מעולה, ומתכוון להמשיך ולעבוד כמו תמיד, רק מרחוק. קיים חשד שבראשון בערב נחשפתי לחולה קורונה. לאחר התייעצות עם גורמים רפואיים, אכנס לבידוד, אבצע בדיקת קורונה וחקירה אפידימיולגית ואפעל בדיוק לפי ההנחיות. אין מקום ללקיחת סיכונים. רק בריאות לכולם".

בתוך כך, מספר הנדבקים בקורונה ממשיך לטפס, וגם העלייה המדאיגה במספר החולים במצב קשה נמשכת. משרד הבריאות עדכן אמש (ד'), כי נכון לעכשיו יש בישראל 14,516 חולים פעילים. 113 חולים במצב קשה, ומתוכם 39 חולים הזקוקים להנשמה.