גנץ אחרי כניסתו לבידוד: "מרגיש מעולה - אמשיך לעבוד מרחוק"

שר הביטחון בני גנץ יכנס לבידוד בשל חשד לחשיפה לחולה קורונה מאומת. גנץ חש בטוב וימשיך לנהל את ענייני המשרד ויתר עיסוקיו הציבוריים מהבידוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/07/20 11:21 טז בתמוז התשפ

גנץ אחרי כניסתו לבידוד: "מרגיש מעולה - אמשיך לעבוד מרחוק"
בני גנץ. נכנס לבידוד, צילום: Alex Kolomoisky/POOL

האם שר הביטחון גנץ נחשף לחולה קורונה? אחרי החשש מחשיפה לחולה מאומת, יכנס גנץ לבידוד. בהודעת דוברות משרד הביטחון נאמר היום (ד') כי: "בשל חשד לחשיפה לחולה קורונה ביום א' האחרון בשעות הערב, מתוך רצון ואחריות להימנע מסיכון בהדבקה ולאחר התייעצות עם גורמים רפואיים, החליט שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ להיכנס לבידוד, עד לביצוע בדיקת קורונה וחקירה אפידימיולגית. גנץ חש בטוב וימשיך לנהל את ענייני המשרד ויתר עיסוקיו הציבוריים מהבידוד".

עוד נמסר: "לאור כניסת שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, לבידוד, יותקנו בביתו בשעות הקרובות אמצעים שיאפשרו לו למלא את תפקידו. האדם שאליו נחשף גנץ הינו חבר משפחה".

גנץ צייץ בטוויטר: "נתחיל מהשורה התחתונה: אני מרגיש מעולה, ומתכוון להמשיך ולעבוד כמו תמיד, רק מרחוק. קיים חשד שבראשון בערב נחשפתי לחולה קורונה. לאחר התייעצות עם גורמים רפואיים, אכנס לבידוד, אבצע בדיקת קורונה וחקירה אפידימיולגית ואפעל בדיוק לפי ההנחיות. אין מקום ללקיחת סיכונים. רק בריאות לכולם".

נזכיר, אמש (ג') נועדו ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון בני גנץ, כדי לדון במתווה להעברת תקציב חד-שנתי על פי בקשת נתניהו ופקידי האוצר. נזכיר, כי לפי ההסכם הקואליציוני בין המפלגות, התקציב שאמור לעבור הוא דו שנתי, אך עמדת האוצר היא שיש להעביר תקציב חד שנתי בשל אי הודאות והמצב הנזיל בשל משבר הקורונה.

במפלגת כחול לבן חוששים שמדובר בתירוצים וכי הסיבה האמיתית היא רצונו של נתניהו לשמור לעצמו את האופציה להפלת הממשלה והישארות בראשה. במקרה של העברת תקציב חד שנתי האופציה להפלת הממשלה על רקע אי העברת התקציב לשנת 2021 נשארת וכך נתניהו יכול להישאר בתפקידו.

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן