שאול גולדשטיין ימונה למנכ"ל רשות הטבע והגנים

גולדשטיין, כיום ראש המועצה האזורית גוש עציון, נבחר על ידי ועדת האיתור ובקרוב יזכה לאישורו של ראש הממשלה. ככל הנראה, מדובר במהלך שנועד לחזק קשריו של נתניהו עם הציבור הדתי לאומי

חדשות כיפה אורי פולק 25/10/11 10:27 כז בתשרי התשעב

שאול גולדשטיין ימונה למנכ"ל רשות הטבע והגנים
יחצ, צילום: יחצ

שאול גולדשטיין, מי שמכהן כיום כראש המועצה האזורית גוש עציון, נבחר אתמול (ב') למועמד המרכזי לתפקיד מנכ"ל רשות הטבע והגנים. גולדשטיין נבחר פה אחד על ידי ועדת האיתור המיוחדת שמינה השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן. המלצת הועדה תוגש בקרוב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, הצפוי לאשר אותה בממשלה.

"גולדשטיין, עונה באופן המיטבי על אמות המידה שהוגדרו לתפקיד וכי יש לו היכרות מעמיקה עם מערכות מנהלתיות, ממשלתיות וציבוריות , הנובעות מניסיונו רב השנים כראש רשות ומפעילותו הרבה והרחבה בתחומים ציבוריים שונים", ציינו חברי הוועדה.

גולדשטיין (50), תושב היישוב נווה דניאל ובעל תואר שני במדיניות ציבורית מטעם האוניברסיטה העברית. הוא נחשב לאחד מאישי הציבור המרכזיים בציונות הדתית וחבר מפלגת הליכוד. גולדשטיין השתחרר מצה"ל בדרגת סגן אלוף ובשנים האחרונות נבחר לשמש כראש המועצה האזורית גוש עציון. במסגרת תפקידו הוביל גולדשטיין שורה ארוכה של שינויים ומהפכות בניהול המועצה האזורית - בגינן זכה לאמון על ידי וועדת האיתור המיוחדת.

נזכיר כי בחודש שעבר אישר נתניהו את מינויו של בנצי ליברמן, לשעבר ראש מנהלת "תנופה", לתפקיד ראש מנהל מקרקעי ישראל. ליברמן, כגולדשטיין, נחשב אף הוא לאיש ציבור משמעותי בציונות הדתית. לא מן הנמנע כי מינויים של השניים נועד לחזק את יחסיו של ראש הממשלה נתניהו עם הציבור הדתי לאומי.

שאול גולדשטיין מסר בתגובה למינויו כי "תפקיד מנכ"ל רשות הטבע והגנים הוא תפקיד מדהים, מאתגר, מרתק, ערכי מאוד ואני מקווה שהוא יצדיק את האמון שנתנו בי".