בנצי ליברמן מונה לראש מנהל מקרקעי ישראל

כצעד המתפרש כמחווה לציבור הדתי-לאומי, החליט ראש הממשלה נתניהו על מינויו של ליברמן, לשעבר ראש מנהלת "תנופה", לתפקיד ראש מנהל מקרקעי ישראל החדש

חדשות כיפה אורי פולק 20/09/11 15:32 כא באלול התשעא

בנצי ליברמן מונה לראש מנהל מקרקעי ישראל
מיכאלי, ויקיפדיה העברית, צילום: מיכאלי, ויקיפדיה העברית

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר האוצר יובל שטייניץ ושר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס חתמו היום (ג') על כתב המינוי של ברוך-צבי (בנצי) ליברמן לתפקיד מנהל רשות מקרקעי ישראל.

ליברמן (52) כיהן בתפקידו האחרון כראש מנהלת "תנופה" שסייעה למפוני גוש קטיף וצפון השומרון. בעברו שימש גם כראש המועצה האזורית שומרון וחבר מועצת יש"ע. לאחר יישום תוכנית ההתנתקות פרש ממועצת יש"ע, תוך שהוא קורא לשינוי מבני במועצה, בשל התנהלותה במהלך פינוי גוש קטיף.

לפני כחודשיים הוקמה ועדה להמלצה על איוש תפקיד מנהלת רשות מקרקעי ישראל, בראשה עמד מנכ"ל משרד ראש הממשלה אייל גבאי, הממונה על התקציבים במשרד האוצר אודי ניסן וכן מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון. הועדה המליצה על שני מועמדים לתפקיד, עזרי לוי (לשעבר מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים) - וליברמן. לבסוף, כאמור, נבחר ליברמן לתפקיד.

בתפקידו החדש יהיה ליברמן אמון על ההוצאה לפועל של הרפורמה ברשות למקרקעי ישראל, עליה הכריז זה מכבר ראש הממשלה נתניהו, והפיכתה לגוף שיביא לצמצום הביורוקרטיה העומדת בפני האזרחים המבקשים לקבל שירותים ממנו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן