פרסום ראשון: רשימתו של מוטי זפט לא עוברת את אחוז החסימה

סקר חדש מנבא עלייה למפלגת הבית היהודי בפתח תקווה ל-11% מקולות המצביעים. רשימתו של זפט זוכה לאחוזים מעטים

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 14/08/13 12:53 ח באלול התשעג

פרסום ראשון: רשימתו של מוטי זפט לא עוברת את אחוז החסימה

בסקר חדש שנערך על ידי מכון "מדגם", בראשותם של מנו גבע וד"ר מינה צמח, עולה כי רשימתו החדשה של מוטי זפט למועצת העיר פתח תקווה אינה עוברת את אחוז החסימה וזוכה רק ל2% מקולות הבוחרים. מפלגת הבית היהודי, ממנה פרש זפט לפני מסר שבועות, עולה ומקבלת על פי הסקר לא פחות מאשר 10.7% המוערכים בארבעה מנדטים במועצת העיר פתח תקווה.

בסקר נשאלה קבוצת מדגם מייצגת של קולות הבוחרים בעיר פתח תקווה את השאלה ""איזו מפלגה תדאג לחינוך" ו"איזו מפלגה תדאג לשירותי הדת" - רשימת הבית היהודי קיבלה את המקום ראשון. אולם, בשאלה "איזו רשימה לדעתך מייצגת את הצעירים בפתח תקווה?" הבית היהודי קיבלה את המקום שני, לאחר רשימתו החדשה של אורי אוהד.

יו"ר רשימת הבית היהודי בפתח תקווה, איציק דיעי, אומר בעקבות תוצאות הסקר כי, "הסקר מראה שהבית היהודי בפתח תקווה הולכת לחיזוק משמעותי, בדומה למקומות נוספים ברחבי הארץ. הבית היהודי הפכה כבר מזמן לבית לאומי משותף לדתיים ולחילוניים. לאחר הבחירות ננצל את כוחנו כדי לפעול למען רווחת כל תושבי העיר".

לפני שבועיים יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, ומנכ"ל המפלגה, ניר אורבך, שלחו מכתב חיזוק לרשימה. "אנו מברכים אתכם על שנבחרתם על ידי נציגי הבית היהודי בפתח תקווה לייצג את הבית היהודי בבחירות המוניציפאליות", כתבו השניים.

"אנו מכירים ומוקירים את פועלכם, כל אחד בתחומו, לטובת הציבור בפתח תקווה, מחזקים את ידיכם ובטוחים כי תובילו את המפלגה ואת הציבור להישגים יפים בבחירות ובמהלך כל הקדנציה"הם הוסיפו. מאחלים לכם הצלחה. נשמח לעמוד לרשותכם, לעזר ולקדם תהליכים לטובת העיר ואנשי הבית היהודי בפ"ת".

בתגובה לדברים אמר מוטי זפט לכיפה "יש בידי סקרים אחרים שמראים כי הרשימה בראשותי מגלה יתרון על רשימת הבית היהודי. שכל אחד יחזיק את הסקרים שהוא מחזיק והציבור יחליט"

לפניות לכתב נטעאל בנדל - desk@kipa.co.il