נפתח שלב ההוכחות במשפטו של הרב אלון

בפני בית המשפט יעיד עד התביעה הראשון, א´. הרב מוטי אלון הגיע לבית משפט השלום בירושלים כשהוא מלווה בבני משפחתו ועורכי דינו

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 04/12/12 10:16 כ בכסלו התשעג

נפתח שלב ההוכחות במשפטו של הרב אלון
Shalom, צילום: Shalom

נפתח שלב ההוכחות במשפטו של הרב מוטי אלון, המואשם לכאורה בביצוע עבירות מין בשני מתלוננים, מתלמידיו, בשנים 2003 ו-2005. הבוקר (ג') הגיע הרב אלון לבית משפט השלום בירושלים, שהוא מלווה בבני משפחתו הקרובה ובעורכי דינו.

בפני בית המשפט יעיד היום א', עד התביעה הראשון. על פי כתב האישום, א' פנה אל הרב אלון בשל מצוקה אישית ומשפחתית, כשבשיחה אישית בין השניים התקרב אליו הרב אלון באופן שעורר חשד אצל א' - אך ללא כל מגע מיני או גופני חריג בצורה קיצונית.

(הרב מוטי אלון. צילום: ראש יהודי)

פרקליטות מחוז ירושלים צירפה אתמול עדת תביעה נוספת לרשימת העדים נגד הרב אלון. מדובר בעובדת באחד ממרכזי הסיוע לנפגעי עבירות מיניות, שסייעה לאחד הנערים שמופיעים בכתב האישום כמי שבוצעו בו, לכאורה, מעשים מגונים על ידי הרב אלון. העדה החדשה, ד‘, ציינה כי היא הייתה עדה לאירוע שתיארה עדה אחת שכבר מופיעה בכתב האישום. בפרקליטות סבורים כי עדותה חיונית לחקר האמת ויכולה להביא להרשעה של אלון, גם אם הדבר כרוך בפתיחתו מחדש של כתב האישום בשלב מתקדם כל כך.

לפני כחודש הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום מתוקן נגד הרב אלון, בו נוספו חמישה עדים נוספים, חלקם תלמידיו לשעבר, כעדויות מרשיעות נגדו. בפרקליטות סבורים כי הוספת העדים תחזק את הטיעונים נגד הרב אלון. חלקם, מסתבר, כבר מסרו עדות בפני השופטת במהלך החודשים האחרונים.

הפרקליטות הגישה לפני כחצי שנה עדויות חדשות נגד הרב אלון. לפי אחת מהן, טוען אחד מתלמידיו לשעבר של הרב אלון כי הוא "הושיב אותי קרוב מאוד אליו וחיבק חיבוק ארוך. אני זוכר שאני מחבק אותו בחזרה. יצאתי מהחדר, היה לי ברור שמשהו לא בסדר, ושרק בן אדם אחד יכול לעזור לי וזה הוא".

על פי עדות אחרת המבוססת על עובדת הסוציאלית אשר עבדה בעבודות ניקיון בסמוך לביתו של הרב אלון, היא טוענת כי היא הבחינה ברב יושב ברכבו ומחבק את אחד התלמידים. "הנחתי שזו אשתו. חזרתי לבניין, המשכתי לנקות וכשחזרתי החוצה אחרי חמש-עשר דקות ראיתי עוד חיבוקים וליטופים. אחרי כמה דקות הם יצאו מהרכב, ולתדהמתי ראיתי שמדובר בנער בן 15", מתארת העובדת בעדותה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן