הפרקליטות הוסיפה חמישה עדים נוספים לכתב האישום נגד הרב אלון

חלק מהעדים החדשים כבר מסרו עדות בפני השופטת במהלך החודשים האחרונים. פרקליטו של הרב אלון: "לעדים הללו אין בעיניי כל משמעות"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 12/11/12 10:19 כז בחשון התשעג

הפרקליטות הוסיפה חמישה עדים נוספים לכתב האישום נגד הרב אלון
Shalom, צילום: Shalom

התפתחות במשפטו של הרב מוטי אלון: פרקליטות מחוז ירושלים הגישה ביום חמישי האחרון כתב אישום מתוקן נגד הרב אלון, בו נוספו חמישה עדים נוספים, חלקם תלמידיו לשעבר, כעדויות מרשיעות נגדו. בפרקליטות סבורים כי הוספת העדים תחזק את הטיעונים נגד הרב אלון. חלקם, מסתבר, כבר מסרו עדות בפני השופטת במהלך החודשים האחרונים.

(עדים חדשים, הרב אלון. צילום: Shalom-cc-by-sa)

כפי שדווח בכיפה, פרקליטות המדינה הגישה לפני כחצי שנה עדויות חדשות נגד הרב אלון. לפי אחת מהן, טוען אחד מתלמידיו לשעבר של הרב אלון כי הוא "הושיב אותי קרוב מאוד אליו וחיבק חיבוק ארוך. אני זוכר שאני מחבק אותו בחזרה. יצאתי מהחדר, היה לי ברור שמשהו לא בסדר, ושרק בן אדם אחד יכול לעזור לי וזה הוא".

על פי עדות אחרת המבוססת על עובדת הסוציאלית אשר עבדה בעבודות ניקיון בסמוך לביתו של הרב אלון, היא טוענת כי היא הבחינה ברב יושב ברכבו ומחבק את אחד התלמידים. "הנחתי שזו אשתו. חזרתי לבניין, המשכתי לנקות וכשחזרתי החוצה אחרי חמש-עשר דקות ראיתי עוד חיבוקים וליטופים. אחרי כמה דקות הם יצאו מהרכב, ולתדהמתי ראיתי שמדובר בנער בן 15", מתארת העובדת בעדותה.

מקורביו של הרב אלון תקפו את פרסום העדויות החדשות בטענה כי הרב אלון עצמו, במסגרת חקירתו, הביא אותן כראייה לכך שההאשמות המיוחסות לו היו חלק מדרכו החינוכית - ולא מתוך כוונות פגיעה מינית.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן