נולד בה´ באייר- ייקרא על שם ינאי וייסמן הי"ד

בני זוג מטלמון הצליחו לרגש את אלמנתו של ינאי וייסמן כאשר החליטו לקרוא לבנם שנולד ביום העצמאות על שמו של ינאי שנרצח בפיגוע טרור. וייסמן: "קשה לתאר את הערכתנו"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 23/05/16 12:42 טו באייר התשעו

נולד בה´ באייר- ייקרא על שם ינאי וייסמן הי"ד
פייסבוק, יעל וייסמן, צילום: פייסבוק, יעל וייסמן

"במהלך השבעה הוחזרו אלי כמה פריטים מוכתמים בדם של ינאי. היו אלא פריטים שנספגו בדמו החי האחרון של ינאי שלנו השם יקום דמו - היום זכינו להשתתף בברית דמים. דם של חיים, בהכנסתו בבריתו של אברהם אבינו של ינאי יהודה בנם של אלי ושני שמרלר", כתבה יעל וייסמן אלמנתו של ינאי שנרצח בפיגוע טרור בסניף רמי לוי בבנימין.

וייסמן סיפרה בדף הפייסבוק שלה כי באופן מפתיע קיבלה בשעות הצהריים הודעה מאשה שאינה מכירה - "יעל יקרה, שלום וברכה, איננו מכירות בחיים האמיתיים.. אבל בעולם הוירטואלי אני עוקבת אחריך כבר זמן מה, בהערכה והשתאות גדולה.

רציתי לספר לך שהיום, בעוד מס' שעות, נכניס את בננו בבריתו של אברהם אבינו, והחלטנו לקרוא לו "ינאי" על שם בעלך הי"ד שהיה דמות ומופת בעינינו. בננו נולד בה' אייר, יום עצמאותה של מדינת ישראל, ומצאנו לנכון להנציח בשמו גיבור ישראל- סמל למסירות, נתינה והקרבה למען הכלל.

בברית הדמים שתערך הערב נוביל את דם החיים וההמשכיות של ינאי ויסמן ז"ל לינאי הקטן שלנו, ובכך נחנכו לאהבה, הענקה ונתינה לזולת וסביבתו בכל עת ועת- בדיוק כמו ינאי שלך, שלא מזמן הפך להיות הינאי של כל מדינת ישראל.

מעריכים ומתרגשים,
אלי ושני שמרלר, טלמון".

וייסמן הגיבה להודעה בהתרגשות ואף השתתפה בטקס הברית, "אלי ושני וכל המשפחה - היום זכינו להכיר משפחה מיוחדת ומדהימה. קשה לתאר במילים את הערכתנו על כך שהחלטתם לקרוא לבנכם על שם ינאי שלנו", הודתה וייסמן נרגשות לבני הזוג שמרלר.

היא אמרה כי קריאת השם תיצור קשר חזק בין המשפחות הנרגשות, "אנו בטוחים כי מעתה נוצר קשר אמיץ בין המשפחות ומאחלים לכם שתראו הרבה נחת מינאי יהודה הקטן. מאחלים לו שגם הוא כמו ינאי שלנו ידע להעניק לזולת בכל הזדמנות. נפעמים ונרגשים מכם אנשים אצילים, אוהבים ומחבקים ביחד איתכם את ינאי יהודה הקטן והמתוק".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן