"מוחים על ההכפשות נגד יהודה גליק"

מקורביו של יו"ר הקרן למורשת הר הבית והמקדש מוחים על הצגתו כ"איש המסוכן ביותר במזרח התיכון", זאת במסגרת כתבה שהתפרסמה אודותיו ב"מעריב"

חדשות כיפה אורי פולק 13/03/12 10:04 יט באדר התשעב

"מוחים על ההכפשות נגד יהודה גליק"

מכתב מחאה שהופץ היום (ג') ברשת, יוצא נגד משטרת ישראל בעקבות כתבה שהתפרסמה בעיתון "מעריב", תוך הכפשת שמו של יו"ר הקרן למורשת הר הבית והמקדש, יהודה גליק. בכתבה, שפרסם העיתונאי שלום ירושלמי, מתואר גליק כ"איש המסוכן ביותר במזרח התיכון" וכמי שלפי המשטרה "פועל בדרך קיצונית ומסיתה, מחולל את המהומות האחרונות".

בתגובה לפרסום הידיעה התפרסם מכתב מטעם מקורביו של גליק, בו נטען כי ההאשמות נגדו מבוססות על כך "שהוא פועל לעידוד עליית יהודים להר הבית , דבר שהוא לגיטימי במדינה יהודית ודמוקרטית".

"גליק הינו ר"מ בישיבת ההסדר בעתניאל, פעיל שנים רבות בתחומי - קירוב לבבות, חינוך, חסד, קליטת עליה, הבאת נושא הר הבית לתודעה הציבורית ועוד. גליק מוכר וידוע כאיש של נועם הליכות ופועל בכל ענייניו מתוך חן ואהבת הזולת. כל קשר בינו לבין התיאורים הנ"ל של משטרת ירושלים - מופרך מיסודו", טוענים המקורבים במכתב.

לדבריהם, "כינויי הגנאי והאשמות השווא כלפי יהודה גליק נובעים אך ורק מתוך רצון להרפות את ידיו ולהניא אותו מעיסוק בעידוד עליית יהודים להר הבית". המקורבים "מוחים על ההכפשות וכינויי הגנאי נטולי יסוד כלפי איש יקר זה, ודורשים ממשטרת ישראל לפרסם התנצלות על הדברים".