למרות הירי בצפון: מחנות בני עקיבא ממשיכים כמתוכנן

למרות הירי מכיוון סוריה ולבנון מחנות בני עקיבא ממשיכים בינתיים כרגיל באישור פיקוד העורף. מחנה שבט נבטים הועתק מהרי ירושלים לצפון. חניכי שבט היובל יגיעו ליער עופר סמוך לחיפה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 24/08/14 10:05 כח באב התשעד

למרות הירי בצפון: מחנות בני עקיבא ממשיכים כמתוכנן
בני עקיבא, צילום: בני עקיבא

אלפי חניכי השבטים נבטים ומעלות של תנועת הנוער בני עקיבא החלו להגיע הבוקר (א') למחנה שהועתק מהרי ירושלים ליער עופר סמוך לחיפה ויער עין זיתים סמוך לצפת בעקבות הירי המסיבי שנורה לעבר ישראל מאז יום שלישי האחרון.

בעקבות ההסלמה פונה ביום שלישי שעבר מחנה הקיץ של שבט הרא"ה שהוקם בהרי ירושלים. סמוך לחצות הגיעו אוטובוסים למחנה בעקבות הוראות חדר המצב של משרד החינוך ופיקוד העורף והחניכים פונו לבתיהם. בנוסף, נדחה מחנה הקיץ של שבט נבטים לתחילת השבוע הנוכחי, וכן הועתק לאזור הצפון.

כתבות נוספות בנושא:

פוזר חלק ממחנה בני עקיבא

הבוקר (א'), כאמור יגיעו אלפי חניכים של השבטים נבטים ומעלות לצפון הארץ למחנות הקיץ. בנוסף אליהם יגיעו חניכי שבט יובל - ילדים בעלי צרכים מיוחדים - ליער עופר שם "יהנו כמו כל החניכים מפעילות הקיץ תוך השארת ההליכונים לצד שקי השינה", זאת למרות שאמש (מוצאי שבת) ולפנות בוקר היום (א') נורו טילי RPG ורקטות מסוריה ומלבנון לעבר הגליל המערבי ורמת הגולן.

לאחר פניות ושאלות מצד הורים מודאגים נמסר מבני עקיבא כי למרות הירי בצפון, פיקוד העורף מאשר את קיום המחנות. "אנחנו עומדים מול פיקוד העורף וחדר מצב של משרד החינוך ומונחים על ידם. בשלב זה אין כל הערכה או הנחיה לשנות את המתוכנן”.