לאן נעלמו יהודה ושומרון מהמיתוג של ח"כ גליק?

ח"כ יהודה גליק התהדר במיתוג מחדש של הלשכה בעיצוב מחדש ומיוחד לנייר המכתבים, כרטיס הביקור והמעטפות. בלוגו מובלטים סמלים של ירושלים למרות שגליק נבחר כנציג מחוז יהודה ושומרון. גליק בתגובה: "ירושלים ויו"ש חד הם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/16 18:01 ה בתמוז התשעו

לאן נעלמו יהודה ושומרון מהמיתוג של ח"כ גליק?
אור רייכרט, צילום: אור רייכרט

חודשיים לאחר שנכנס ללשכתו בכנסת, מציג היום חבר הכנסת יהודה גליק מיתוג ראשוני לפעילותו הפרלמנטרית. כמקובל בחברות מסחריות הליך המיתוג כולל בין היתר דף מכתבים, כרטיסי ביקור ולוגו למשרד, עליהם אחראי המעצב אור רייכרט.

גליק הוא בין הח"כים הבודדים שלא הסתפקו בסמל המדינה בדף המכתבים שלהם, ונדרשו לשלם עבור מיתוגו ועיצובו. תחת הכותרת "ירושלים של שלום" נראים בדפי המכתבים החדשים מספר סממנים בולטים של העיר ירושלים בניהם המנורה הניצבת בכניסה לכנסת, גשר המיתרים, כיפת הסלע ומגדל דוד.

הדבר המעניין הוא כי למרות שגליק נבחר למקום ה 33 ברשימת הליכוד כנציג יהודה ושומרון במפלגה, במיתוג החדש אין כל זכר ליישובים או לאתרים הנמצאים מעבר לקו הירוק. דבר שעורר אכזבה בקרב גורמים בשומרון שתהו משהתמנה גליק כחבר כנסת הוא שכח את המחוז שבשמו נבחר ואת בוחריו.

השאלה מתעצמת כשבוחנים את נאומו הראשון של גליק בו הצהיר: "אני עומד כאן כנבחר ראשון לראשונה בישראל, נציג רשמי של מחוז יש"ע, כן יש"ע לא יו"ש. אשתדל להיות שליח נאמן לשולחי, לחצי מיליון אזרחי ישראל הגרים בחבלי יהודה ושומרון. אאבק למען שיפור איכות חייהם בחינוך ובתחבורה, בבינוי ובביטחון, בתקשורת, וכדי שנותני שירות יגיעו גם אליהם".

בתגובה לדברים אמר גליק כי "לוגו מטבעו הוא תמציתי ולא יכול להכיל את כל הנושאים שאני מחוייב אליהם ומטפל בהם מאז היבחרי לכנסת. הקשר בין ירושלים ליו"ש: ירושלים ויהודה ושומרון אחד הם. המאבק על האחיזה ביהודה ושומרון הוא לא רק מאבק לאומי על טריטוריה אלא הוא מאבק רוחני על הבשורה הרוחנית שיש לעם ישראל לתת לעולם. אני מאמין שהדרך להביא לשלום ולהעמיק את אחיזתנו ביהודה ושומרון היא לבצר את מעמדה של ירושלים ובמרכזה הר הבית כמרכז עולמי לשלום ופיוס בין העמים".