"כולם יודעים את האמת, אבל מפחדים לצאת נגד הרב ליאור"

כך טוענת בתו של זמביש, שקד חבר, שהתייחסה בעמוד הפייסבוק שלה לסערת התבטאותו של הרב ליאור ביחס ליהדותה של החברה האתיופית: "די לפחד מהרב ליאור, כולם יודעים את האמת ומסתירים"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 05/11/13 13:11 ב בכסלו התשעד

"כולם יודעים את האמת, אבל מפחדים לצאת נגד הרב ליאור"
אלנתן גוטווירט, צילום: אלנתן גוטווירט

סערת הרב ליאור מסרבת לשכוך: שקד חבר, בתו של ראש ”אמנה“, זאב (זמביש) חבר, טוענת היום (ג‘) כי דבריו של הרב דב ליאור בדבר יהדותם של בני העדה האתיופית אכן נאמרו בשיעור שנמסר על ידו החודש - והפך לסערה תקשורתית בעקבות התייחסותו של ח“כ אלעזר שטרן לנושא.

כזכור, לפני כשבועיים התייחס ח“כ אלעזר שטרן לשיעור שהעביר הרב דב ליאור בקריית ארבע, בו אמר לכאורה כי ”אתיופים אינם יהודים“. שטרן תקף את התבטאותו של הרב ליאור, שבתגובה החליט לאיים נגדו בתביעת דיבה.

חבר טענה היום בפייסבוק האישי שלה כי ”כבת לאדם שהוא לא ממש מיינסטרים בקריית ארבע ובעקבות כך פונצ‘רו גלגלי הרכב שלנו לא פעם ולא פעמיים, הרשו לי להגיד בביטחון מלא כי שמעתי את הדברים ממוק ראשון - להגיד את האמת נגד הרב ליאור בקריית ארבע זה דבר מפחיד וקשה מאוד בדיוק בגלל כל מודעות ההסתה המפחידות“.

”די, תפסיקו להגן על הרב ליאור“, כתבה חבר, ”שאחד מכם יגש אליו אישית וישאל אותו אם הוא מסכים לבתו להתחתן עם אתיופי. מהר מאוד תגלו שלא“. לדבריה, ”הוא לא מסתיר את זה“.

”די לעצום עיניים, די לפחד, כל האנשים ששיבו בבית הכנסת יודעים את זה ומסתירים כי הוא רב גדול. אם אתם רוצים להמשיך לקבור את קריית ארבע תחת קיצונים אלימים - כל הכבוד לכם, זו בדיוק הדרך“, טענה חבר.