ועידת "הבית היהודי" אישרה את ההסכם הקואליציוני

ועידת המפלגה אישרה פה אחד את ההסכם הקואליציוני ואת חלוקת התפקידים עליה החליט היו"ר נפתלי בנט. בנט: "המשא ומתן נגמר, כולנו מאחורי נתניהו"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 17/03/13 21:16 ו בניסן התשעג

ועידת "הבית היהודי" אישרה את ההסכם הקואליציוני
יחצ, צילום: יחצ

ועידת "הבית היהודי" אישרה הערב (א') פה אחד את ההסכם הקואליציוני שחתמה ”הבית היהודי“ מול ”הליכוד-ביתנו“ ביום שישי האחרון, כמו גם את חלוקת התפקידים עליה החליט יו“ר המפלגה, נפתלי בנט, במהלך היממה האחרונה. במהלך היום ערך בנט פגישות עם חברי הסיעה, נפגש עמם ביחידות ומסר להם את תפקידם בכנסת ובממשלה.

בועידת המפלגה, שהתקיימה הערב באוניברסיטת בר אילן, אמר בנט כי ”המשא ומתן ומאחורינו וכעת כולנו מאחורי נתניהו. היום אנחנו מחזירים את הנשמה היהודית למדינת ישראל - לחזק את הזהות היהודית במערכת החינוך ולקרב בין הפריפריה למרכז".

(צילום: הבית היהודי)

בנט התייחס בדבריו לברית עם יאיר לפיד, יו“ר ”יש עתיד“ ושר האוצר הבא, ואמר כי "מה שהחל כחיבור טקטי עם יאיר לפיד התפתח למשהו עם פוטנציאל. יש אמון הדדי, יש מילה ויש הערכה. אני מאחל לעצמנו שנדע לזהות את המחלוקות ולפתור אותן, כי רב המחבר על המפריד. נפעל למען כל עם ישראל, כולל החרדים, ונפעל לחיזוק עולם התורה".

כאמור, מוקדם יותר נועד בנט עם חברי הסיעה ומסר להם את תפקדיהם: אורי אורבך מונה לתפקיד השר לענייני אזרחים ותיקים וחבר ועדת השרים לענייני חקיקה; ניסן סלומינסקי מונה ליו“ר ועדת הכספים של הכנסת; איילת שקד מונתה ליו“ר סיעת ”הבית היהודי“ ואבי וורצמן מונה לסגן שר החינוך.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן