וורצמן: אישור החוקה הוא הזדמנות לאיחוד בין תקומה לבית היהודי

בבוקר לאחר אישור החוקה, קורא סגן שר החינוך אבי וורצמן לאיחוד וחיבור בין הפלגים. "קורא לצדדים לפתוח במגעים מיידיים להשגת הסכם שיוביל את הבית היהודי להנהגה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 11/09/14 09:30 טז באלול התשעד

וורצמן: אישור החוקה הוא הזדמנות לאיחוד בין תקומה לבית היהודי
פלאש 90, צילום: פלאש 90

סגן שר החינוך אבי וורצמן מתייחס לקרע בין הבית היהודי לתקומה בבוקר לאחר אישור החוקה וקורא לאיחוד בין הצדדים השונים.

"ההזדמנות העומדת לפתחנו, לאחר איחוד השורות בעקבות הסכם הפשרה, היא ההזדמנות הגדולה לאיחוד המיוחל בין תקומה לבית היהודי. החוקה החדשה ושיטת הפריימריז בהובלת היו"ר מחד, ויצירת האפשרות להגשת תיקונים והסתייגויות בעזרת הוועדה שתוקם מאידך, הם הפתרון האולטימטיבי לחיבור בין כל הפלגים", אמר וורצמן בעת ביקורת במועצה האזורית חבל יבנה.

סגן השר וורצמן הדגיש כי: "נוכחנו אתמול לראות כי כוחנו נמצא באחדותנו. ניתן לתקן את כל הדרוש כדי לאפשר איחוד מוחלט בין המפלגות. אני קורא ליו"ר מפלגת הבית היהודי, השר נפתלי בנט וליו"ר תקומה השר אורי אריאל, לפתוח במגעים מיידים להשגת הסכם איחוד שיוביל את הבית היהודי להנהגת המדינה".

ראש המועצה האזורית חבל יבנה, משה ליבר אמר בעת הביקור כי "אנו מודים לסגן שר החינוך ח"כ וורצמן על ביקורו במועצה. ערכנו עמו סיור במוסדות חינוך שונים, ובמהלך הסיור הצגנו בפניו את התכניות העכשוויות לצד הפרויקטים העתידיים שעליהם צוותי החינוך עמלים, בין היתר תכנית חינוך לנוער המסנכרנת בין כלל הישובים במועצה על ידי רכזי נוער חדשים". עוד הוסיף ליבר: "באופן טבעי המועצה היא ביתם של חברי הבית היהודי, אנחנו שמחים לארח אתכם ומקווים להמשך שיתוף פעולה גם בתחום חינוך".