דוידי פרל התפטר באופן רשמי. הבחירות בגוש עציון עוד 60 יום

לאחר שהודיע לפני כחודשיים על כוונתו להתפטר מתפקידו כראש מועצה, עכשיו זה רשמי. דוידי פרל, שהואשם על ידי אשה בהטרדה מינית בפני פורום תקנה, הגיש את התפטרותו

חדשות כיפה משה ויסטוך 19/12/16 12:47 יט בכסלו התשעז

דוידי פרל התפטר באופן רשמי. הבחירות בגוש עציון עוד 60 יום
Gershon Elinson/Flash90, צילום: Gershon Elinson/Flash90

לפני כחודשיים פורסם ב'כיפה' על כוונתו של דוידי פרל להתפטר מתפקידו כראש מועצת גוש עציון, זאת בעקבות דמי השתיקה ששילם לכאורה לאשה שהתלוננה נגדו בפורום תקנה על הטרדה מינית. יום לאחר מכן, אכן הודיע פרל שיתפטר לאחר שיסיים להעביר את תקציב המועצה לשנה הבא והיום הוא עשה זאת באופן רשמי. הבחירות לראשות המועצה ייערכו בעוד 60 יום.

כזכור פרל הואשם בהטרדה מינית על ידי אשה שהתלוננה נגדו בפורום תקנה. על פי החשד הוא שילם לה 'דמי שתיקה' אך הפרשה התפוצצה בכל זאת. לפני כחודשיים הוא הודיע שהוא מתכוון להתפטר וכתב בין היתר כי "לאחר מחשבות והתלבטויות רבות, החלטתי לסיים את תפקידי כראש המועצה. החלטה זו אינה פשוטה כלל וכלל לאור המחויבות שנטלתי על עצמי לשרת אתכם נאמנה, כמו גם התמיכה הרחבה שקיבלתי מכם בתקופה האחרונה וכן לאור החלטות המועצה וועדת הבדיקה. למרות כל אלו, ואף כי אין כל מניעה להמשך כהונתי כראש המועצה, משיקולים שונים ובעיקר טובת משפחתי קיבלתי החלטה לסיים את תפקידי לאחר השלמת ואישור תקציב המועצה לשנה הקרובה וזאת על מנת לאפשר לבא אחרי להשקיע את מירב המאמצים בהמשך רצף העשייה והפיתוח בגוש עציון. בתקופה קצרה זו אפעל ככל הניתן לסיים משימות חשובות, בהן אנו עסוקים בימים אלו".

לאחר שאמש אושר תקציב המועצה לשנת 2017 באופן רשמי, התפטר פרל באופן רשמי מתפקידו. מי שימשיך כממלא מקומו ואף יתמודד בבחירות שאמורות להערך בעוד חודשיים הוא משה סוויל שאמר: ״דוידי פרל ומשפחתו הם מוותיקי ומייסדי היישוב אלון שבות וההתיישבות בגוש עציון. דוידי שימש כשליח צבור מסור במשך שנים רבות וזו ההזדמנות להודות לו על תרומתו. אני מתכוון להמשיך ולהוביל את תנופת הבנייה והפיתוח בכל היישובים ולהזניק קדימה את מערכת החינוך הערכית והאיכותית שלנו ואבקש את אמונם של תושבי הגוש להמשיך בעשייה בכל הכוח בבחירות שיתקיימו בעוד כחודשיים".