פרסום ראשון: דוידי פרל יודיע על התפטרותו מראשות המועצה

על פי המסתמן ממקורות במועצת גוש עציון, ראש המועצה יודיע על התפטרותו מראשות המועצה בעקבות לחץ של רבנים ואנשי חינוך שאמרו כי "נבחר ציבור שמסיבות שונות איננו יכול לנקות את הכתם שדבק בו בתחום הפגיעה המינית, אין זה מן הראוי שימשיך לכהן בתפקידו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/16 23:09 כה בתשרי התשעז

פרסום ראשון: דוידי פרל יודיע על התפטרותו מראשות המועצה
יחצ, צילום: יחצ

היום פורסם באתר ynet כי רבנים ואנשי חינוך מוכרים בציונות הדתית, ניסחו עצומה שבה הם קוראים לראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל, להתפטר מתפקידו. בגילוי הדעת נכתב: "נבחר ציבור שמסיבות שונות איננו יכול לנקות את הכתם שדבק בו בתחום הפגיעה המינית, אין זה מן הראוי שימשיך לכהן בתפקידו, גם אם נבחר הציבור חף מכל חטא ופשע - הן פלילי והן מוסרי-הלכתי". עוד הוסיפו, כי "במקרה בו הוא שותק כך שאין לו אפשרות לנקות את שמו, עליו לשלם את מחיר שתיקתו ולשלם בתפקידו".

בעקבות כך, ל'כיפה' נודע כי בזמן הקרוב יודיע ראש מועצת גוש עציון על התפטרותו בעקבות הפרשה בה היה מעורב במסגרתה שילם לאשה שהתלוננה עליו בפורום תקנה ומאוחר יותר שילם לה סכום כסף כדמי שתיקה.

לפני כשבועיים הודיע צוות הבדיקה שהוקם מנציגי ציבור במועצה אזורית גוש עציון שקבע ברוב קולות כי "בנסיבות הקיימות איננו רואים מניעה מראש המועצה להמשיך בתפקידו".

מקורות במועצה מסרו כי בימים הקרובים יודיע על התפטרותו ויישאר בתפקידו עד לבחירת המחליף. במועצה כבר החלו מטות הבחירות להתכונן לבחירות.

דוברו של פרל הכחיש את הידיעה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן