דוידי פרל התפטר מתפקידו כראש מועצת גוש עציון

עכשיו זה רשמי. לאחר שאמש פירסמנו בכיפה על כוונת דוידי פרל להתפטר בתפקידו, הודיע היום רשמית ראש מועצת גוש עציון על עזיבת תפקידו. "לטובת משפחתי קיבלתי החלטה לסיים את תפקידי"

חדשות כיפה משה ויסטוך, כיפה 28/10/16 09:06 כו בתשרי התשעז

דוידי פרל התפטר מתפקידו כראש מועצת גוש עציון
Gershon Elinson/Flash90, צילום: Gershon Elinson/Flash90

כפי שפרסמנו אמש לראשונה ב'כיפה', דוידי פרל התפטר מתפקידו. מספר שבועות לאחר שהתפוצצה הפרשה בעניינו, לפיה שילם לאשה דמי שתיקה לאחר שטענה נגדו שהטריד אותה מינית, הודיע פרל כי יעזוב את תפקידו. סגנו, משה סוויל, יחליף אותו עד לקיום הבחירות החדשות.
פרל כתב לתושבי מועצת גוש עציון על החלטתו:
"חברים ותושבים יקרים,
לאחר מחשבות והתלבטויות רבות, החלטתי לסיים את תפקידי כראש המועצה.
החלטה זו אינה פשוטה כלל וכלל לאור המחויבות שנטלתי על עצמי לשרת אתכם נאמנה, כמו גם התמיכה הרחבה שקיבלתי מכם בתקופה האחרונה וכן לאור החלטות המועצה וועדת הבדיקה.
למרות כל אלו, ואף כי אין כל מניעה להמשך כהונתי כראש המועצה, משיקולים שונים ובעיקר טובת משפחתי קיבלתי החלטה לסיים את תפקידי לאחר השלמת ואישור תקציב המועצה לשנה הקרובה וזאת על מנת לאפשר לבא אחרי להשקיע את מירב המאמצים בהמשך רצף העשייה והפיתוח בגוש עציון.
בתקופה קצרה זו אפעל ככל הניתן לסיים משימות חשובות, בהן אנו עסוקים בימים אלו .
אקיים תהליך חפיפה מסודר עם מ"מ וסגני משה סוויל.

הייתה זו תקופה של כחמש שנות עשייה בהיקף ומשמעות שעלו בהרבה על מה שקיויתי בכניסתי לתפקיד. ברצוני לומר תודה לאנשים הנפלאים שעמם זכיתי לעבוד בתקופה זו.
אני מודה מעומק הלב על גילויי הערכה והתמיכה בי ובמשפחתי בימים לא קלים שעברו עלינו, כמו גם על הזכות שנפלה בחלקי לשמש כשליח ציבור להעמקת שורשינו כאן, בגוש עציון"

לפני כשבועיים הודיע צוות הבדיקה שהוקם מנציגי ציבור במועצה אזורית גוש עציון שקבע ברוב קולות כי "בנסיבות הקיימות איננו רואים מניעה מראש המועצה להמשיך בתפקידו".

ממלא מקום וסגן ראש מועצת גוש עציון, משה סוויל הגיע על הודעת פרל ומסר:

"קבלתי את הודעתו של דוידי על החלטתו לפרוש מתפקידו, צר לי באופן אישי כחבר וכמי שעבד איתו במשך חמש השנים האחרונות למען גוש עציון. דוידי שימש כשליח צבור מסור והוא בעל זכויות רבות בפיתוחה ובניינה של הגוש ובשם תושבי גוש עציון אני מודה לו על תרומתו הייחודית והובלת המועצה גם בימים לא קלים שעברו עלינו בשנה האחרונה בשל המצב הבטחוני.

בימים הקרובים אתחיל בתהליך חפיפה מסודר כדי להבטיח את המשכה התקין של עבודת המועצה והמשך תנופת עשייה ופיתוח למען תושבי גוש עציון".