בנט: עשינו היום היסטוריה

במסיבת עיתונאים שכינס בביתו ברעננה בירך יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט על תוצאות הפריימריז. "אם הייתם אומרים לי לפני שנתיים שאיילת שקד, שהיא חילונית, תזכה במקום הראשון לא הייתי מאמין"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 15/01/15 11:52 כד בטבת התשעה

בנט: עשינו היום היסטוריה
דוברות, צילום: דוברות

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט כינס הבוקר (ה') מסיבת עיתונאים בביתו שברעננה, ובירך על תוצאות הפריימריז, בהם שובצה שותפתו לדרך - איילת שקד - במקום הראשון.

"עשינו היום היסטוריה. אם הייתם אומרים לי לפני שנתיים שנהפוך למפלגה השנייה בגודלה לא הייתי מאמין. אם הייתם אומרים לי שאיילת שקד, שהיא חילונית, תזכה במקום הראשון, לא הייתי מאמין", אמר בנט.

לידיעות נוספות בנושא:

- איילת שקד במקום הראשון בפריימריז הבית היהודי

- פריימריז הבית היהודי: ההצבעה הסתיימה עם 57 אחוזי הצבעה

"מתקרב היום בו הבית היהודי תנהיג את עם ישראל. אין לנו ברירה אחרת", הוסיף בנט. “הבית היהודי היא המפלגה היחידה שנלחמת במדינה פלסטינית, היחידה שמתנגדת לשחרור מחבלים, שהצביעה נגד וגם העבירה חוק בכנסת. הבית היהודי היא המפלגה היחידה שתילחם למען זהות העם היהודי ונלחמת במעשים ולא בדיבורים. הרשימה משלבת בין ותיקים וצעירים. אנחנו מפלגה שאוהבת את עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל וממש לא מתנצלת על זה!".

(צילום: כיפה)

בשעה שבע בבוקר, עם היוודע התוצאות, לפיהן שובצה איילת שקד במקום הראשון, כתב בנט פוסט קצר בפייסבוק שלו "איילת, עשית היסטוריה! יש מקום לכולם. דתיים חילונים, כל מי שלא מתנצל שהוא אוהב את הארץ שלנו. איילת שקד מקום ראשון". שקד עצמה התייחסה בשלוש מילים קצרות לניצחונה בדף הפייסבוק שלה: "אחיי ואחיותיי, תודה!”

כזכור, הבוקר נקבעה באופן רשמי, עם ספירת 90% מהקלפיות, רשימת הבית היהודי לכנסת הבאה, זאת למעט שריוניו של בנט. במקום הראשון הוצב כצפוי בנט עם יותר מ-90 אחוזי תמיכה. לאחר מכן הוצב אורי אריאל כנציג תקומה, איילת שקד, הרב אלי בן דהן, ניסן סלומינסקי, אורי אורבך, ינון מגל (משורין), שולי מועלם, בצלאל סמוטריץ' (תקומה) ואת העשיריה הראשונה חותם מוטי יוגב.