במאהל המחאה לא מתייאשים: "לא הפסדנו, נמשיך להיאבק"

"ממשלת נתניהו התגלתה בקלונה ובעליבותה", אמר בצער יהודה יפרח, ממובילי המאבק למען קידום "חוק ההסדרה" שנדחה בהצבעה במליאת הכנסת. הרב יאיר פרנק: "אנחנו עוד ננצח"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 06/06/12 15:54 טז בסיון התשעב

במאהל המחאה לא מתייאשים: "לא הפסדנו, נמשיך להיאבק"
יהודה יפרח, צילום: יהודה יפרח

"ממשלת נתניהו התגלתה בקלונה ובעליבותה, ממשלת המחנה הלאומי, שהייתה אמורה לקחת אחריות ולתת פתרון אמיתי לבעיית היישובים הלא מוכרים, כשלה ביום המבחן שלה" - כך אמר היום (ד') יהודה יפרח, ממובילי שביתת הרעב והמחאה למען קידום "חוק ההסדרה" והצלת שכונת גבעת האולפנה בבית אל, במסיבת עיתונאים שהתקיימה בצהריים לאחר שמליאת הכנסת דחתה את הצעת החוק בעקבות לחץ נתניהו.

המאבק למען גבעת האולפנה - סיקור מיוחד בכיפה:
תושבי גבעת האולפנה: מתביישים בהרשקוביץ, תקע לנו סכין בגב
הרב רוזן: פרשת גוש קטיף חוזרת על עצמה בגבעת האולפנה
הרשקוביץ התקפל ונעדר מההצבעה על "חוק ההסדרה"
אורלב: הריסת גבעת האולפנה היא הגט בין "הבית היהודי" ל"ליכוד"
המפלגות שלנו לא מסוגלות להציל את גבעת האולפנה

יפרח והרב יאיר פרנק, תושב עמונה, החליטו להפסיק את שביתת הרעב אך להמשיך במחאה זאת כדי "שלא להוריד את חוק ההסדרה מסדר היום. נמשיך ונגן על שכונת האולפנה בגופנו".

הרב פרנק הוסיף כי "הכנסת לא תנוח ולא תשקוט עד שתמצא פיתרון ציוני, צודק ואמיתי. במדינה דמוקרטית, הרוב קובע את החוק ולא קומץ משפטי שמנצל את הפלטפורמה המשפטית כדי להשליט אג'נדה זרה על המדינה. שאף אחד לא יתבלבל, אנחנו לא הפסדנו. אנחנו בדרך לניצחון. המאבק עובר לאולפנה ולרחובות ישראל".

בתוך כך, זמן קצר לאחר שמליאת הכנסת דחתה את "חוק ההסדרה", הפגינו מאות פעילי ימין בכניסה לירושלים והבעירו צמיגים בניסיון לחסום את התנועה במקום. המשטרה עצרה מספר פעילי ימין ובהם גם את איתמר בן גביר. מהמשטרה נמסר כי "הכוחות מנעו מהפעילים לחסום את הכביש".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן