אלפים יאלצו לבשל לפסח: מבושלת וניר עציון לא יספקו מנות מבושלות לליל הסדר

בשל שיפוצים לראשונה מזה שנים לא תספק חברת ´מבושלת´ מנות אוכל בפסח. גם מנות האוכל המוכן של ´ניר עציון´ יימכרו בחנות המפעל בלבד ולא יסופקו לבית הצרכנים

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 27/03/14 12:03 כה באדר ב'

לראשונה מזה שנים לא תספק חברת 'מבושלת' מנות אוכל לליל הסדר ולחול המועד פסח. החברה, המובילה את תחום סעודות ליל הסדר המוכנות, שעד כה הפיצה אלפי ארוחות מוכנות לקראת חג הפסח, סוגרת את המטבח דווקא לקראת הימים העמוסים ביותר בשנה בעקבות שיפוצים במבנה המפעל.

גם חברת האוכל המוכן של מושב 'ניר עציון' לא תפיץ ארוחות השנה עד לבית הצרכנים אלא תמכור בחנוך המפעל בלבד, כך שאלו שנמנעו עד היום מקניות החג העמוסות ומשעות של עמידה במטבח, יאלץ השנה להפשיל שרוולים ולהתחיל לבשל.

דורון כהן, מנהל השיוון של חברת 'מבושלת' מסר ל'כיפה' כי "'מבושלת רואה את פרוייקט הארוחות הכשרות בפסח כמפעל רב שנתי שמוציא כל שנה עשרות אלפי מנות. השנה, בשל פעולת הרחבה שעובר המפעל, לא יכולו 'מבושלת' להקצות מטבח נפרד להכנת ארוחות הפסח כפי שעושה כל שנה. בשל הרצון העז שלא לפגוע ברמת הכשרות ובטיב האוכל הידוע של 'מבושלת' הוחלט השנה שלא לבצע מכירה של ארוחות אלו. אנו נותנים פתרונות של מנות אישיות (חמגשיות) כשרות לפסח ונחזור לפעילות סדירה בע"ה בשנה הבאה. עם הלקוחות סליחה".