שלג בירושלים? החזאים מדווחים

מזג האוויר החורפי יגיע לשיא כאשר פתיתי שלג צפויים לרדת גם בעיר הבירה. הירושלמים בכוננות, וראש העיר לאון בהנחיות לתושבים. האם ירושלים תתכסה בלבן?

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 21/01/20 08:52 כד בטבת התשפ

שלג בירושלים? החזאים מדווחים
שלג בירושלים. כוננות בעיר הבירה, צילום: נתי שוחט, פלאש 90

מזג האוויר הסוער כבר כאן, והירושלמים בכוננות: על פי התחזיות, השלג, שהחל לרדת בהר החרמון ואף הגיע לגובה של 12 סנטימטרים, צפוי לפקוד גם את עיר הבירה. על פי התחזית המעודכנת בידי עיריית ירושלים, בימים הקרובים צפויים תושבי העיר לחוות שבוע חורפי במיוחד, לצד טמפרטורות נמוכות ומעט משקעים, כאשר בחלק מהזמן, הפתיתים הלבנים צפויים להיערם במעט על הקרקע. 

ההיתכנות לשלג בעיר הבירה סבירה בהחלט. הקור בירושלים איננו רגיל לעונה, ולכן קיים סיכוי לשלג שייערם על גבי הקרקע. עם זאת צריך לומר, שירושלים מושלגת לגמרי לא צפויה לנו, אלא גובה של סנטימטרים בודדים בעיקר בשכונות הגבוהות.

במקביל, ראש העיר ירושלים, משה ליאון הנחה את אגפי העירייה להיערך לקראת השלג שעשוי להגיע לבירה בימים הקרובים. ליאון פנה לתושבים ואמר: "אני קורא לתושבים להיות קשובים לתחזית מזג האוויר, להיערך בהתאם, להישמע להנחיות גורמי החירום והביטחון.  במידה וירד שלג בעיר, לצד החגיגה הלבנה, חשוב להפעיל את כל כללי הבטיחות למען בני ביתכם ושכניכם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן