התחזית ליום הבחירות: צאו לטייל

החורף מאחורינו והדבר מתבטא בטמפרטורות שעולות ועולות. יום הבחירות יהיה חם מהרגיל בעונה ומושלם לטיולים. לקראת המדגמים יירדו הטמפרטורות וייתכן טפטוף, אך המשך השבוע יהיה אביבי ובהיר גם הוא

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/19 14:55 ב בניסן התשעט

התחזית ליום הבחירות: צאו לטייל
פריחה אביבית ברמות מנשה, צילום: ענת חרמוני, פלאש 90

אביב הגיע פסח בא. עם הדיווחים הבוקר (א') על השלמת שלושה מטרים של עלייה במפלס הכינרת, נראה כי סופו של החורף הגיע. מצבה של הימה אמנם השתפר באופן משמעותי, אך עדיין חסרים לה כ-2.5 מטרים כדי להתמלא לחלוטין, דבר שכבר לא יקרה השנה. מרשות המים נמסר כי מפלס הכנרת עמד הבוקר על: 211.67-, עליה של 5 ס״מ מיום שישי. מתחילת עונת הגשמים עלה המפלס ב- 2.99 מטר. ולכנרת מלאה חסרים - 2.85  מטרים של מים.

לקראת יום הבחירות, מזג האוויר האביבי יישאר איתנו, וביום הבחירות עצמו - יום חופש במשק למי ששכח - יהיה נאה, בהיר וחם. בקיצור, אחרי שהצבעתם - צאו לטייל! תוכלו לבחור מסלול מאוסף המסלולים שהכנו עבורכם, על פי רמת קושי.

עופות נודדים בכינרת

עולה ועולה. הכינרתצילום: אבי אריש רשות הכינרת

חזאי חברת מטאו-טק, ליאור סודרי, מוסר כי מחר, יום שני, יהיה מעונן חלקית עד בהיר, תחול ירידה בטמפרטורות והן תהיינה קרובות לממוצע העונתי.

ביום שלישי, הלא הוא יום הבחירות, תחול עליה בטמפרטורות ויהיה חם ויבש מהרגיל. לקראת ערב יחדור אוויר קריר יותר ולח וייתכן טפטוף עד גשם קל בצפון הארץ ובמרכזה.

ביום רביעי יהיה מעונן חלקית, תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות ועליה בלחות, ישרור מזג אוויר נוח. בשעות הבוקר ייתכן טפטוף בצפון הארץ.

ביום חמישי יהיה מעונן חלקית עד בהיר, והטמפרטורות יוסיפו להיות נוחות וממוצעות לתקופה.