שר הביטחון מגן על יאיר גולן: "קמפיין הכפשה נגד מפקד אמיץ"

שר הביטחון ליברמן התייחס לקמפיין המתנהל נגד מינויו של יאיר גולן לרמטכ"ל: "קמפיין ההכפשה אינו ראוי ולא תהיה לו שום השפעה על הליך מינוי הרמטכ"ל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/08/18 11:13 ב באלול התשעח

שר הביטחון מגן על יאיר גולן: "קמפיין הכפשה נגד מפקד אמיץ"
זכה להגנת שר הביטחון. יאיר גולן, צילום: Hadas Parush/Flash90

בימים האחרונים נכנס המירוץ לתפקיד הרמטכ"ל ה-22 לישורת האחרונה, כשהמועמדים התראיינו אצל ראש הממשלה נתניהו ואצל שר הביטחון ליברמן, שהבטיח שהמינוי ייעשה עד החגים. המועמד המוביל לתפקיד הוא סגן הרמטכ"ל הנוכחי אלוף אביב כוכבי, ואחד המועמדים הבולטים הנוספים הוא האלוף יאיר גולן, שהתבטא לפני כשנתיים באופן שנוי במחלוקת בנאום שנשא בערב יום השואה, במהלכו אמר כי הוא מודאג מתהליכים שעוברים על החברה הישראלית שמזכירים את תקופת עליית היטלר ושלטונו הנאצי בגרמניה.

כזכור, אתמול יצאו כמאה משפחות שכולות במכתב לשר הביטחון נגד מינויו של גולן. במכתב בו נאמר בין השאר שגולן "מעדיף את חיי אוכלוסיית האויב על-פני חיילי צה"ל" וגם "מהתבטאויותיו של האלוף גולן עולה תמונה מדאיגה של מפקד המוכן לקחת סיכונים מיותרים של חיי חיילנו תוך השוואה של מדינתנו לגרמניה הנאצית ועוד". את המכתב יזמה תנועת 'אם תרצו'.

היום (ב') תקף השר ליברמן בחשבון הטוויטר שלו את המכתב ואת הקמפיין של תנועת 'אם תרצו' שנלווה אליו, וכינה אותו 'קמפיין הכפשה נגד קצין מעולה ומפקד אמיץ'.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן