"שוברות שיוויון" תומכות בקצין שהותקף

ארגון הנשים השמרני 'שוברות שיוויון', יוצא בתמיכה באל"מ אבינועם אמונה, מפקד עוצבת הגולן, שהותקף כי ביקש לעבוד עם דובר ולא עם דוברת. "אשריך שאתה נוהג בחיילות ביראת כבוד"

חדשות כיפה יהונתן קליין 05/09/18 21:29 כה באלול התשעח

"שוברות שיוויון" תומכות בקצין שהותקף
חיילי צה"ל. אילוסטרציה, צילום: דובר צה"ל

ארגון הנשים "שוברות שיוויון', יוצא היום (ד') בקריאת תמיכה באל"מ אבינועם אמונה, מפקד עוצבת הגולן, אשר הותקף על ידי עיתון 'הארץ' כי ביקש לעבוד עם דובר ולא עם דוברת. במכתב התמיכה נכתב:

אנו נשות "שוברות שוויון" רוצות לחזק את ידיך על הצעד האמיץ והמתבקש בו נקטת. 
במחשבה צלולה ומדויקת החלטת שלא להביא עצמך לידי ניסיון בתוך סיטואציות מורכבות במערכת צבאית, ובכך הוכחת שוב עד כמה אתה איש רם- מעלה הראוי לכל תפקיד בצבא הגנה לישראל. אשריך שאתה נוהג בחיילות ביראת כבוד ולא מעמיד אותן מול מציאות שעלולה להיות בנסיבות מסוימות בלתי אפשרית.

יש מי שרואה בהחלטתך "הדרת נשים" , 
אנו רואות בה "האדרת נשים". 
יש מי שבוחר לקרוא לעניין "הדתה" 
אנו בחרנו לקרוא לזה 'שכל ישר'. 

מאחלות לך ולמשפחתך שנה טובה, 
שנה של משפחתיות, 
וברכה בכל מעשה ידיכם."

ארגון 'שוברות שיוויון' הוא ארגון נשים, דתיות ולא דתיות, אשר שם לו למטרה "לאגד כל אישה שמעוניינת בקידום מעמד הנשים בישראל תוך הדגשת הצדדים הנשיים הייחודיים לנשים. לפעול למען החזרה של ערכים החשובים לנו כנשים – נשיות, אימהות ומשפחה - לשיח הציבורי." (מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של הארגון). הארגון עלה לכותרות כשניהל מאבק מוצלח להסרת מסמך עמדה של היוהל"ם מאתר צה"ל, שעסק ב'עקרונות התפיסה המגדרית' בצה"ל.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן