רצח כפול במגזר הערבי: שני בני אדם אותרו ללא רוח חיים במטע זיתים

האלימות בחברה הערבית: שני בני אדם אותרו ללא רוח חיים כשלגופם סימני דקירה במטע זיתים סמוך לאבו סנאן. פארמדיק מד"א: "הם היו ללא סימני חיים" | לפני כשבועיים נרצחו ארבעה בני אדם גם כן סמוך לאבו סנאן

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 06/09/23 08:14 כ באלול התשפג | עודכן בתאריך 06/09/23 08:22

רצח כפול במגזר הערבי: שני בני אדם אותרו ללא רוח חיים במטע זיתים
זירת הרצח, צילום: דוברות מד"א

האלימות בחברה הערבית לא נגמרת ולמרות ההצהרות, ארגוני הפשיעה ממשיכים לעשות ככל העולה על רוחם. הבוקר (ד') שני בני אדם אותרו ללא רוח חיים במטע זיתים סמוך לאבו סנאן. כזכור, לפני כשבועיים בוצע סמוך לאותו מקום רצח מרובע, כשבין הנרצחים היה גם גאזי סאב, המועמד לראשות המועצה.

זירת הרצח סמוך לאבו סנאן צילום: דוברות מד"א

סבלו מפציעות חודרות, מותם נקבע במקום

בסמוך לשעה 07:33 התקבל דיווח במוקד במד"א במרחב אשר, על 2 גברים מחוסרי הכרה, שנמצאו ברכב במטע זיתים סמוך לאבו סנאן, ליד כביש 8721. חובשים ופראמדיקים של מד"א, דיווחו על 2 גברים כבני 30 ללא סימני חיים וקבעו את מותם.

חובש רפואת חרום במד"א אמין סואעד סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו למטע זיתים סמוך לכביש, ראינו ברכב 2 גברים כבני 30 מחוסרי הכרה, הם סבלו מפציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

169 נרצחים בחברה הערבית

בעקבות ההודעה על הרצח הכפול באבו סנאן, עמותת יוזמות אברהם מעדכנת כי מתחילת השנה נרצחו 169 בני אדם במגזר הערבי בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. בתקופה המקבילה אשתקד היו 75 נרצחים.