אבדן שליטה: 4 נרצחים באירוע ירי בגליל - ביניהם פעיל פוליטי

האלימות בחברה הערבית לא מפסיקה. באירוע ירי קשה באבו סנאן שבגליל המערבי, נרצחו 4 בני אדם וביניהם גם גאזי סאב, המועמד לראשות המועצה. פראמדיק מד"א: "מדובר באירוע קשה, 4 הפצועים בגילאי 30 עד 50 שכבו בשטח חקלאי כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות ירי בגופם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/23 19:59 ה באלול התשפג

אבדן שליטה: 4 נרצחים באירוע ירי בגליל - ביניהם פעיל פוליטי
זירת הרצח בטירה, צילום: דוברות המשטרה

יממה לאחר רצח מנכ"ל עיריית טייבה, האלימות בחברה הערבית יוצאת משליטה. ארבעה בני אדם נרצחו הערב (ג') באירוע ירי קשה סמוך לכפר אבו סנאן שבגליל המערבי. בתחילה דווח על ארבעה פצועים שנפגעו כתוצאה מירי אך בהמשך קבעו פראמדיקים של מד"א את מותם של הארבעה, אחד מהם פעיל הוא גאזי סאב, מועמד לראשות המועצה בבחירות הקרובות. מספר הנרצחים בחברה הערבים עומד על 156 אזרחים מתחילת השנה.

זירת הרצח באבו סנאן צילום: תיעוד מבצעי מד"א

"לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם"

פראמדיקים של מד"א רועי וישניה שבתאי ואילן לוין סיפרו: "מדובר באירוע קשה. במקום הייתה המולה רבה, 4 הפצועים בגילאי 30 עד 50 שכבו בשטח חקלאי כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות ירי בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם". כוחות משטרה ורפואה נמצאים במקום.

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי הגיע לזירת הרצח באבו סנאן וקיבל סקירה ממפקד מחוז חוף ניצב דני לוי וסגנית ממ"ר אשר נצ"מ מירב וגנר.

זירת הרצח

זירת הרצח של מנכ"ל עיריית טירה. צילום: דוברות המשטרה

נתניהו: "נפעיל את השב"כ"

כאמור, ברקע עליית המדרגה בפשיעה בחברה הערבית וההתנקשות בחייו של מנכ"ל עיריית טירה פרסם היום נתניהו סרטון ואמר כי השב"כ מעורב בחקירת הרצח. "אנחנו נפעיל את כל האמצעים - כולל השב"כ, כולל המשטרה, כל האמצעים, כדי לנצח את הפשיעה הזאת" הכריז, וטען: "חיסלנו את הפשיעה המאורגנת בחברה היהודית בישראל, אנחנו נחסל את הפשיעה המאורגנת בחברה הערבית בישראל. כל אזרחי ישראל חייבים לחיות בביטחון ולא תחת צל של איום הטרור הפנימי".