זיכוי זדורוב אילנה ראדה: "קיימות עוד ראיות - יש לנו חשד מי הרוצח"

לאחר שבית המשפט המחוזי בנצרת זיכה את רומן זדורוב, מגיבה אימה של תאיר ראדה ותוקפת את הפרקליטות. ראדה מצהירה כי "המלחמה רק התחילה, הפרקליטות עדיין מסתירה מה קרה ביום הרצח"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 30/03/23 12:48 ח בניסן התשפג

אילנה ראדה: "קיימות עוד ראיות - יש לנו חשד מי הרוצח"
אילנה ראדה, הבוקר בבית המשפט, צילום: David Cohen/Flash90

זיכוי רומן זדורוב: בית המשפט המחוזי בנצרת, זיכה הבוקר (ה') את רומן זדורוב ברוב דעות וקבע כי לא הוא רצח את הנערה תאיר ראדה, אז בשנת 2006. אילנה ראדה, שלאורך כל הדרך האמינה כי לא זדורוב רצח את ביתה, נשארה בעקבות הפסיקה עם חוסר הוודאות.

"המלחמה רק החלה"

ראדה ביקרה לאורך כל הדרך את עבודת הפרקליטות ולא אחת טענה כי התנהלותה של הפרקליטות פושעת. גם היום בצאתה מאולם בית המשפט, תקפה ראדה בחריפות את הפרקליטות ואמרה: "יש לנו פרקליטות עבריינית והיא זאת שרצחה את הבת שלי". ראדה הוסיפה: "קיימות עוד ראיות - יש לנו חשד מי הרוצח, המלחמה רק החלה".

השופט בתיק, אשר קולא

השופט בתיק, אשר קולא צילום: David Cohen/Flash90

"זו הקלה שסוף סוף האמת קמה" אמרה ראדה ל"כאן חדשות". "מההתחלה הרגשתי שיש פה טיוח. הפרקליטות עדיין מסתירה את האמת על מה שקרה ביום הרצח. השלב הבא הוא לחתור לאמת, יש לי צוות שכולם לקחו על עצמם כאילו תאיר הילדה שלהם, נביא אותם לפתיחת תיק החקירה מחדש".

השופט קולה: "הפרקליטות כשלה"

זדורוב עצמו התקשה לדבר אחרי הזיכוי ואמר: "תודה לכל הקהל, אני קודם כל רוצה לחזור הבייתה לילדים, קשה לדבר עכשיו, יש הרבה רגשות. אני רוצה לקחת את הילדים וללכת לטייל. עד עכשיו הייתי בתוך הבית". עורך דינו ירום הלוי האשים את הפרקליטות ואמר: "אני אומר כך, לפני שנה ראש ההרכב דיבר על מעשים שנעשו כלפי ההרכב במחשכים, מעשים שלא ייעשו במדינה מתוקנת. היה ברור שהיה פה ניסיון השפעה לא הוגן של מישהו שניסה לפגוע במחשכים נגד רומן".

זדורוב לאחר הזיכוי, היום

זדורוב לאחר הזיכוי, היום צילום: David Cohen/Flash90

ראש הרכב השופטים, השופט אשר קולה אמר בהכרעת הדין: "הפרקליטות כשלה, לא מדובר בסדיסט או פדופיל. מדובר באדם מנומס ואף כנוע", על הודעת זדורוב בפני המדובב אמר: "יש חשש שהודאת זדורוב - הודאת שווא".

אילנה ראדה עם תמונת ביתה תאיר

אילנה ראדה עם תמונת ביתה תאיר צילום: Michael Giladi/Flash90