הרצח בחיפה: הותר לפרסום שמה של הנרצחת הבוקר

דריה לייטל, היא תושבת חיפה שנרצחה הבוקר בידי בן זוגה. שלושת בנותיהן שהו בדירה בזמן הרצח והועברו לראשויות הרווחה. כנגד הבעל עומד משפט פתוח לאחר שאיים בעבר על אשתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/23 11:04 כד באדר התשפג

הרצח בחיפה: הותר לפרסום שמה של הנרצחת הבוקר
דריה לייטל ז"ל, הנרצחת הבוקר בחיפה, צילום: באדיבות המשפחה

הותר לפרסום: דריה לייטל, היא האישה שנרצחה הבוקר בחיפה על ידי בעלה. לפי החדש, הבעל, כבן 35 חנק את דריה למוות ואף היכה בראשה בפטיש ולאחר מכן התקשר למשטרה. כוחות הצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה של לייטל במקום.

הבנות היו בדירה בזמן הרצח

לייטל, בת 31, השאירה אחריה שלוש בנות בגילאים 3,7 ו-8 שישנו בדירה במהלך הרצח הקשה, כוחות המשטרה שהגיעו לזירה פינו את הבנות מהמקום. נגד הבעל הוגש בעבר כתב אישום על איומים ובימים אלה מתנהל משפטו בעניין בבית המשפט.

דריה לייטל ז"ל, הנרצחת הבוקר בחיפה

דריה לייטל ז"ל, הנרצחת הבוקר בחיפה צילום: באדיבות המשפחה

יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות לרה צינמן אמרה לאחר הרצח: "בזמן שהממשלה מונעת חקיקת חוק איזוק אלקטרוני, בזמן שהיא אינה מקדמת את כל התוכניות הקיימות למניעת רצח נשים אישה נוספת נרצחה. רצח שישי בתוך חודש. מדובר בזילות בלתי נסלחת בחיי נשים, ילדים הנותרים יתומים מאם. ליבנו כואב על המשפחה, גם הפעם הרצח היה כתוב על הקיר, גם הפעם הוגשה תלונה וגם הפעם דבר לא נעשה".

"ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים"

פרמדיק מד"א שחר אטיאס שהגיע לזירה, סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה עם חבלות בגופה". עוד הוסיף אטיאס: "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

מוקד הסיוע לנפגעי אלימות במשפחה - 118