חשד לרצח בחיפה: אישה אותרה ללא רוח חיים - בעלה נעצר

צוותי מד"א שהגיעו לדירתה של אישה בת 31, נאלצו לקבוע את מותה במקום. קודם לכן, התקשר הבעל למשטרה והודיע כי חנק את אשתו, לאחר מכן נעצר. במהלך האירועים שהו בדירה שלושת ילדי הזוג | המשטרה פתחה בחקירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/23 07:40 כד באדר התשפג

חשד לרצח בחיפה: אישה אותרה ללא רוח חיים - בעלה נעצר
זירת רצח. ארכיון, צילום: Flash90

עוד אירוע מזעזע: תושב חיפה כבן 35 התקשר במהלך הלילה למשטרה והודיע - רצחתי את אשתי. צוותי מד"א שהוזעקו למקום, נאלצו לקבוע את מותה של בת 31 שעל גופתה סימני אלימות קשה. למשטרה אמר הבעל כי חנק את אשתו והיכה בה בפטיש וכך גרם למותה, הוא נעצר בידי הכוחות שהגיעו לזירה הקשה.

פרמדיק מד"א שחר אטיאס שהגיע לזירה, סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה עם חבלות בגופה". עוד הוסיף אטיאס: "ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

זירת הרצח

זירת רצח. ארכיון צילום: דוברות מד"א

שלושת ילדיהם של בני הזוג שהו בדירה

לבני הזוג שלושה ילדים משותפים ששהו בדירה בזמן הרצח. מוקדם יותר השבוע נרצחה אישה נוספת ,ביאן עבאס בת ה-28. עבאס מתה מפצעיה לאחר שנורתה בראשה ביום ראשון האחרון, בכפר כנא לעיני ילדיה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי והיא פונתה לבית החולים האנגלי שבנצרת, כשתחילה מצבה הוגדר אנוש, לאחר מכן כאמור היא נפטרה מפצעיה.

שוטרים שהוזנקו למקום לאחר דיווח שהתקבל במוקד 100, החלו בסריקות לאיתור החשודים בירי ופתחו בחקירת נסיבות האירוע, כשהרקע עדיין נבדק והחשד הוא לסכסוך נקמת דם. נזכיר כי מתחילת השנה נרצחו בישראל 5 נשים.

מוקד הסיוע לנפגעי אלימות במשפחה - 118