אם לארבעה ילדים: הותר לפרסום שמה של האישה שנרצחה באשדוד

פולינה ווייסמן, תושבת אשדוד בת 40 ואם לארבעה ילדים, היא האישה שנרצחה אמש באשדוד. שלושה אנשים נעצרו בחשד למעורבות ברצח, בינהם בעלה ובן זוגה לשעבר וכן עוד צעיר | פולינה היא האישה הרביעית שנרצחה בישראל בשבועיים האחרונים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/23 16:30 א באדר התשפג

אם לארבעה ילדים: הותר לפרסום שמה של האישה שנרצחה באשדוד
פולינה וייסמן, קורבן רביעי בתוך שבועיים, צילום: באדיבות המשפחה

הותר לפרסום: פולינה וייסמן, היא האישה שנרצחה אמש (ג') בביתה באשדוד. ויסמן הותקפה בפטיש וכוחות הצלה שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותה, וייסמן השאירה אחריה ארבעה ילדים. המשטרה עצרה בחשד למעשה שלושה חשודים בינהם בעלה של וייסמן ובן זוגה לשעבר. כמו כן, בחור צעיר כבן 20 נעצר גם הוא בחשד למעורבות ברצח. פולינה היא האישה הרביעית בישראל שנרצחת בשבועיים האחרונים. 

בין העצורים בחשד למעשה: בעלה וגרושה

בעלה של וייסמן מכחיש בחקירתו כי הוא זה שביצע את המעשה וסיפר כי בעת ששהה בייתו יחד עימה, הגיע הגרוש שלה ותקף אותה. מנגד, גם הגרוש מכחיש כי הוא זה שביצע את הרצח. בשעות הלילה עצרה המשטרה את החשוד השלישי והמשטרה תבקש את הארכת מעצרם.

פולינה ווייסמן, קורבן רביעי בתוך שבועיים

פולינה ווייסמן, קורבן רביעי בתוך שבועיים צילום: באדיבות המשפחה

גופתה הועברה למכון לרפואה משפטית

משטרת ישראל פעלה במשך הלילה בזירת הרצח וגופתה של פולינה הועברה למכון לרפואה משפטית. מפקד מחוז דרום ניצב פרץ עמר יחד עם מפקד מרחב לכיש תת ניצב ברק מרדכי ערכו הערכת מצב והטילו את החקירה על היחידה המרכזית בלכיש שעצרה את החשוד השלישי. השר בן גביר שהגיע לזירה אמש, אמר: "הלב נחמץ להגיע לזירות אירוע כאלו. המשטרה מונחית לטפל בזה בצורה נחושה, נעשתה כאן עבודה מהירה ואני מקווה שיהיה גם פענוח".