לאחר הביקורת: עורך הדין מסביר מדוע החזיר מאות אלפים למשפחת הנרצח

לאחר הביקורת הקשה על עו"ד בסרגליק בנוגע לשכר הטרחה הגבוה שגבה ממשפחתו של יורי וולקוב ז"ל, הסביר עורך הדין את הסיפור מהצד שלו. החזיר למשפחה 468 אלף שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/23 12:48 יא בשבט התשפג

לאחר הביקורת: עורך הדין מסביר מדוע החזיר מאות אלפים למשפחת הנרצח
משפחתו של יורי וולקוב, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מחזיר את הכסף: לאחר הרצח שזעזע את המדינה בו נרצח יורי וולקוב ז"ל בעת שחצה מעבר חציה, ייצג את משפתו של יורי עורך הדין אייל בסרגליק. אמש (ד') התעוררה על בסרגליק ביקורת רבה לאחר שנחשף כי גבה מהמשפחה כ-600 אלף שקלים במהלך הייצוג.

לאחר הביקורות, השיב עורך הדין בפוסט פייסבוק לטענות וסיפר את גרסתו לאירועים. לדבריו, המשפחה היא זו שהגיעה אליו בבקשה שייצג אותם ומלכתחילה סוכמו בינהם כל פרטי החוזה: "בנוכחות עורך דין מטעם המשפחה ומתורגמן, הבהרתי למשפחה שעלויות הטיפול צפויות להיות יקרות, אך בתמורה אעמיד לרשותם את צוות המשרד כולו לטיפול בכל היבטי התיק כנפגעי עבירה", כתב בסרגליק והוסיף: "תכתובות שיש לי עם המשפחה מראות כי בכל שלבי העבודה מולם הם היו שבעי רצון מאוד ואסירי תודה".

עדי מזרחי, החשוד ברצח

עדי מזרחי, החשוד ברצח צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

"מידע שקרי המציג אותי כביכול כמי שעשק את המשפחה"

מאוחר יותר, אומר בסרגליק, צד שלישי דרש ממנו את הכספים חזרה ומבלי שהצליח ליצור קשר עם בני המשפחה: "לתדהמתי, לפני מספר ימים, צד שלישי פנה בדרישה לקבל את כל כספם בחזרה. ניסיונותיי ליצור קשר עם המשפחה לא צלחו. ביקשתי לקיים מפגש לדון בדברים, אך סורבתי. מיד לאחר מכן פורסם בתקשורת מידע שקרי המציג אותי כביכול כמי שעשק את המשפחה. לדברים אין כל שחר".

"זכותה לסיים את ההתקשרות עמי, ולכן אני מחזיר לה את הסכום היחסי עבור העבודה שטרם בוצעה". אומר בסרגליק ומייחס את התענות נגדו בכך שגורמים מנסים לפגוע בריצתו לראשות לשכת עורכי הדין: "ניסיון הסיכול הזה לא ירפה את ידי לעשות את אשר נדרש".