ליברמן: "זו ממשלה של שודדי הקאריביים"

אביגדור ליברמן עדיין לא נרגע מהקמת ממשלת האחדות ותקף את בני גנץ: "בני גנץ לא רלוונטי, הוא לא רצה להיות ראש ממשלה". ליברמן התייחס להחלת הריבונות ביהודה ושומרון: "אם יהיה סיפוח זה יהיה משהו מצ'וקמק"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 09/06/20 08:23 יז בסיון התשפ

ליברמן: "זו ממשלה של שודדי הקאריביים"
אביגדור ליברמן, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, התייחס הבוקר (שלישי) לתכנית החלת הריבונות ואמר כי לדעתו התכנית לא תצא לפועל: "היה פה פספוס היסטורי מצד אחד, ומצד שני ראינו איך לא צריך להתנהל. כשמנחם בגין העביר את חוק רמת הגולן, בוקר אחד הממשלה קיבלה החלטה, החוק עבר בשלוש קריאות ביום אחד והסיפור נגמר. במקרה של חוק הסיפוח, ראש הממשלה מפטפט את עצמו לדעת. אנחנו באוויר עם הדיבורים האלו כבר שנה. נתניהו אם אתה רוצה שוט דונט טוק". את הדברים אמר בראיון ב-103FM.

עוד אמר ליברמן כי גם אם ראש הממשלה בנימין נתניהו יחיל ריבונות זה יהיה משהו קטן: "מכל מה שאתם יכולים לראות וגם אני, כנראה שלא ב-1 ביולי ולא ב-1 באוגוסט יהיה סיפוח. אם יהיה, יהיה משהו מצ'וקמק שנועד לשרת את האינטרסים של נתניהו. אין לו שום דבר ביד, הוא משתמש בקלף של הסיפוח כשמעמדו מתערער, הוא שולף את הקלף של הסיפוח". 

ליברמן התייחס לשר הביטחון בני גנץ ותקף: "הוא לא רצה להיות ראש ממשלה, לדעתי התכוון להיות שר ביטחון. הוא עבד על כולנו. הבטיח שלא ישב עם נתניהו, זה היה המהלך הכי ציני שאני זוכר. למרות ההסכם הקואליציוני אני לא רואה תסריט שגנץ יהיה ראש ממשלה" על ממשלת האחדות אמר: "זו ממשלה של שודדי הקאריביים, עם 36 שרים ולשכה כפולה של ראש ממשלה חליפי".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן