עמיר פרץ: "מעולם לא התנגדנו לסיפוח גוש עציון"

יו"ר העבודה, המיועד לקבל את תיק הכלכלה בממשלה שתקום, אמר כי מפלגתו מעולם לא התנגדה לסיפוח. ראש מועצת גוש עציון בתגובה: "אמירה ערכית שרואה בחבלי ההתיישבות חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/04/20 18:32 כח בניסן התשפ

עמיר פרץ: "מעולם לא התנגדנו לסיפוח גוש עציון"
ח"כ עמיר פרץ, צילום: פלאש 90, הדס פרוש

"אני לא אתנגד שגוש עציון תהיה חלק ממדינת ישראל", כך אמר אחר הצהריים (ד') יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, המיועד לתפקיד שר הכלכלה בממשלה שצפויה לקום בשבועות הקרובים. פרץ אמר את הדברים בראיון בגלי צה"ל, והוסיף כי "מעולם לא התנגדנו לסיפוח גוש עציון".

ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן, בירך על דבריו של פרץ, ואמר כי "אנחנו שמחים על הצהרתו של השר לעתיד ויו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ. בעיניינו זו אמירה ערכית שרואה בחבלי ההתיישבות חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל".

נאמן הוסיף כי "מתיישבי גוש עציון לדורותיהם מכפר עציון עד כפר אלדד וממיצד עד כרמי צור מברכים אותו על העמדה הזו ומדגישים כי רואים בגוש עציון חבל חלוץ שיימחק את חרפת הקו הירוק ממפת המדינה ויביא לריבונות ישראל מלאה ביו"ש". 

על תפקידו החדש המיועד, ולקראת כינוס ועידת מפלגת העבודה, שתכריע אם לאשר את כניסתם לקואליציה של עמיר פרץ ואיציק שמולי, אמר פרץ: "אני כבר בדרך לפגישה ראשונה לקראת התפקיד. מאמין שחברי המפלגה יאשרו את המהלך, אבל אכבד את דין התנועה".