שלח ממתין לתוצאות: "חגיגת הניצחון של נתניהו היתה מוקדמת"

חבר הכנסת מטעם כחול לבן התייחס לתוצאות העדכניות, שמותירות את גוש הימין על 59 מנדטים, 2 פחות מהדרוש להרכבת ממשלה. "נפעל במהירות לעצב את הגוש של 61 המנדטים המתנגד לנתניהו". על אפשרות עריקה לליכוד: "הנדל וינקלביץ' מכירים את נתניהו ולכן יעשו הכל כדי שלא יקים ממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/20 09:14 ח באדר התשפ

שלח ממתין לתוצאות: "חגיגת הניצחון של נתניהו היתה מוקדמת"
שלח. "חגיגת הניצחון של נתניהו היתה מוקדמת", צילום: פלאש 90. הדס פרוש

חבר הכנסת עופר שלח מתראיין היום (ד') לגל"צ ומתייחס למפת המנדטים ההולכת ומסתמנת. נכון לכרגע, ועל פי ספירת 95.5% מקולות הבוחרים, גוש הימין איננו אוחז ב- 61 המנדטים המבוקשים להרכבת ממשלה, מה שגרום לחברי כנסת במפלגת הליכוד להזיע. שלח טוען כי הכרזות הניצחון של הליכוד היו מוקדמות. "אני מזכיר שאם גוש הימין מחזיק ב- 59 מנדטים, זה אומר שיש 61 חברי כנסת שמתנגדים לממשלת נתניהו, לכן הכרזת הניצחון של נתניהו היתה מוקדמת"

עוד הוסיף שלח ואמר: "אנחנו נפעל במהירות לעצב את הגוש של 61 המנדטים המתנגד לנתניהו. אנחנו לא נשב תחתיו ואני אומר את זה לאחר ישיבת הסיעה אמש". שלח התייחס גם לאפשרות כי חברי כנסת יערקו לגוש הימין ובכך יתנו לנתניהו את המנדטים החסרים. "זה בושה וחרפה. הנדל וינקלביץ' עבדו עם נתניהו ובגלל שהן מכירים אותו הם עושים כל שביכולתם כדי שלא תקום ממשלת נתניהו" 

נציין, כי נכון לתוצאות הבחירות כרגע, גוש הימין עומד על 59 מנדטים, כאשר מאמש הוא נע ונד בין 59 ל - 58, אך לא מצליח לטפס למספר המנדטים המיוחל - 61. על פי המסתמן, גוש הימין לא יגיע למספר המנדטים המבוקשים, במה שיצריך עריקות מגוש השמאל, אליהן התייחס שלח. במידה ועריקות לא יתרחשו, ייתכן כי תכונן ממשלת אחדות. יש לציין כי עוד בטרם התקיימה ישיבת כחול לבן אמש, חלק מחברי המפלגה לא פסלו על הסף ממשלה שכזו.