עופר שלח: "כחול לבן תעשה טעות גדולה אם תיכנס לממשלת אחדות"

חבר הכנסת מטעם כחול לבן מתנגד לאפשרות כי מפלגתו תיכנס לממשלת אחדות יחד עם מפלגת הליכוד וטוען: "עריקה ממחנה השמאל למחנה הימין תהיה צעד לא הוגן ולא הגון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/20 18:13 ז באדר התשפ

עופר שלח: "כחול לבן תעשה טעות גדולה אם תיכנס לממשלת אחדות"
ח"כ עופר שלח. מתנגד לממשלת אחדות, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

חבר הכנסת עופר שלח (כחול לבן) התייחס היום (ג') לתוצאות הבחירות וטען כי "כחול לבן תעשה טעות גדולה אם תיכנס לממשלת אחדות". בנוסף, שלח טען כי עריקות ממפלגתו לליכוד תהיה צעד "לא הגון ולא הוגן" תוך שהוא טוען כי עריקות כאלו לא התקיימו גם בבחירות הקודמות אז התוצאות היו דומות.

נזכיר, כי על פי תוצאות הבחירות נכון לכרגע, גוש הימין אוחז ב- 59 מנדטים וזקוק לשני מנדטים נוספים בכדי לכונן קואליציית ימין צרה. אחת האפשרויות שהועלו כדי להוסיף את המנדטים הדרושים הוא לגרום לעריקות ממחנה השמאל למחנה הימין, כאשר אחת המועמדות הבלטות לבצע מעבר כזה היא אורלי לוי-אבקסיס, יו"ר מפלגת גשר. 

יחד עם זאת, לאחר ישיבת בלוק הימין מוקדם יותר היום, יצאה אמירה מצד חברי הימין כי הם אינם פוסלים ממשלת אחדות, וכי נכון לכרגע אין כוונה לגרום לעריקות ממחנה השמאל. חבר הכנסת מיקי זוהר (ליכוד) התייחס לעניין מוקדם יותר ואמר כי בליכוד מחכים לתוצאות הסופיות בטרם נידונים תרחישים כאלו ואחרים.