נתניהו הפיץ סרטון של גנץ, והרים להנחתה ליו"ר כחול לבן

יו"ר כחול לבן הוציא סרטון בו הוא אומר "לא נשים כחול לבן בקלפיות - נקבל בחירות רביעיות". נתניהו הפיץ את הסרטון, בו החלק השני מושמט ומתוך ניסיון להביך את יריבו, אך גנץ חשף את התעלול של ראש הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/20 17:24 ו באדר התשפ

נתניהו הפיץ סרטון של גנץ, והרים להנחתה ליו"ר כחול לבן
נתניהו וגנץ. נלחמים על הקולות, צילום: פלאש 90, נועם ריבקין, מארק ישראל סלם

כחול לבן נגד הליכוד: לוועדת הבחירות המרכזית הוגשה עתירה לפני דקות אחדות כנגד הליכוד, וזאת לאור סרטון שהפיץ נתניהו, בו דבריו של גנץ נראים מסולפים. כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו העלה סרטון לחשבון הטוויטר שלו בו נראה יו"ר כחול לבן, בני גנץ, כשהוא קורא "לא להצביע לכחול לבן", ובכך ניסה להביך את יריבו הפוליטי, אך בהמשך הסתבר כי הסרטון שהעלה ראש הממשלה היה ערוך, ואמירה זו של גנץ הופצה כשהיא מסולפת.

יו"ר כחול לבן מצידו ניצל את ההזדמנות, ושעות ספורות לפני סגירת הקלפיות שיתף את הסרטון המלא: "נתניהו בלחץ, אז הוא שוב מפיץ פייק ניוז עם סרטון ערוך ושקרי. זה הסרטון המלא ושם נאמר - לא נשים כחול לבן בקלפיות - נקבל בחירות רביעיות". לאחר מכן, החליטו בכחול לבן לעתור עקב המקרה.

לאחר מספר שעות ובעקבות עתירת כחול לבן, הורתה ועדת הבחירות לראש הממשלה להוריד את הסרטון הבעייתי. יו"ר הוועדה, השופט ניל הנדל פסק בנוסף כי על הליכוד לשלם 7,500 ש"ח בגין הצעד.