ליברמן נגד נתניהו: הוא רק רוצה עסקת טיעון

יו"ר ישראל ביתנו טוען שרק תרחיש אחד ימנע עסקת טיעון לנתניהו - אם בלוק הימין ישיג 61 מנדטים. עוד אמר: "ראש המוסד נשלח בידי נתניהו לקטאר לבקש כסף לחמאס". בליכוד ענו: "פולט שטויות שאין להם שום בסיס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/02/20 20:36 כז בשבט התשפ

ליברמן נגד נתניהו: הוא רק רוצה עסקת טיעון
אביגדור ליברמן, צילום: כיפה

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בטוח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יחתור לעסקת טיעון במשפטו שאמור להיפתח כשבועיים אחרי הבחירות. "מהרגע הזה כל העניין המשפטי עובר מהפרקליטות לאחריותו של בית המשפט, ולכן נתניהו לא ייקח סיכון", כתב ליברמן הערב (ש') בפייסבוק.

https://www.facebook.com/AvigdorLiberman/photos/a.207272762619013/3097124356967158/?type=3&theater

לפי ליברמן: "נתניהו הקמפיינר הכי טוב בעולם. איש חכם ומודע למצבו. מבחינתו ריצה בבחירות ב-2 במרץ זו לא ריצה לראשות הממשלה, אלא ניסיון לחזק את מעמדו במו"מ מול הפרקליטות. נתניהו יסגור עסקת טיעון בין 2 ל-17 במרץ כי הוא יודע היטב שעד 17 במרץ הפרקליטות רשאית לשנות סעיפים בכתב האישום מבלי להזדקק לאישור בית המשפט".

לדבריו, "רק תרחיש אחד יכול למנוע עסקת טיעון והוא שהבלוק שלו יגיע ל-61 מנדטים. במקרה כזה הוא יעביר מיד את פסקת ההתגברות ולאחר מכן את החוק הצרפתי. לכן, נתניהו מחכה ל-3 במרץ, לראות מהן התוצאות הסופיות של הבחירות".

עוד אמר ליברמן לראיון לחדשות 12, שנתניהו שלח את ראש המוסד לקטאר כדי להתחנן שיעבירו כסף לחמאס‎. ליברמן: "פתאום נתניהו מופיע בתור סניגרו של חמאס כאילו מדובר בארגון לאיכות הסביבה. ביום רביעי לפני שבועיים מבקרים בקטאר ראש המוסד יחד עם אלוף פיקוד דרום בשליחות נתניהו והם מתחננים לקטארים להמשיך ולהזרים כסף לחמאס אחרי ה-30 במרץ".

בליכוד הגיבו: "ליברמן במצוקה פוליטית ופולט שטויות שאין להם שום בסיס. העסקה היחידה שקיימת היא בין ליברמן לגנץ להקמת ממשלת שמאל בתמיכת אחמד טיבי והרשימה המשותפת בכנסת".