יוגב מסביר למה נעדר מהצבעת החסינות: "חיים כץ לא סייע לנערים בסיכון"

ח"כ יוגב, שנעדר מההצבעה על חסינותו של חיים כץ, טוען כי כשר רווחה, כץ התעלם מהמאבק נגד סגירת ההוסטלים לנוער בסיכון: "חשתי שאיני יכול להצביע בעד מי שלא סייע לנערות ונערים בסיכון שהיו תחת אחריותו"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 17/02/20 17:24 כב בשבט התשפ

יוגב מסביר למה נעדר מהצבעת החסינות: "חיים כץ לא סייע לנערים בסיכון"
ח"כ מוטי יוגב, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

הכנסת העניקה הבוקר (ב') חסינות מהעמדה לדין לשר הרווחה לשעבר, ח"כ חיים כץ (הליכוד), ברוב גדול, כאשר גם ראש הממשלה נתניהו הגיע במיוחד למליאה כדי להצביע בעד חסינותו של כץ, חרף העובדה שהיה מקוזז עם ח"כ תמר זנדברג, שנמצאת בחופשת לידה.

מי שנעדר מהדיון הוא ח"כ מוטי יוגב (ימינה). לאחר ההצבעה הסביר יוגב מדוע נעדר, וטען כי חיים כץ, בזמן שכיהן כשר רווחה, התעלם מהמאבק שהוביל יוגב נגד סגירת הוסטלים לנוער בסיכון, ועל כן לא היה יכול לתמוך בו.

"החלטתי לא להיות נוכח במליאה בזמן ההצבעה על חסינותו של ח"כ חיים כץ". כתב יוגב. "בכל מאמצינו לפנות אליו כשר הרווחה בנוגע לסגירת הוסטלים לנערות בסיכון ובסוגיות רווחה נוספות, זכיתי במקרה הטוב להתעלמות גורפת".

חיים כץ. מואשם במרמה והפרת אמונים

חיים כץ. מואשם במרמה והפרת אמוניםצילום: יונתן זינדל/פלאש 90

לדברי יוגב, "כאשר יזמתי דיון במליאת הכנסת בנושא סגירת ההוסטלים, הוא לא דיווח אמת מעל דוכן הכנסת, השמיץ את הנשים שהובילו את המאבק נגד סגירת הוסטלים ואף רמז כי אני וחבריי חברי הכנסת פועלים משיקולים פוליטיים.

"איני מכיר את האישומים נגד חיים כץ, איני בוחן כליות ולב, ומקווה שיצא זכאי. אך חשתי שאיני יכול להצביע בעד מי שלא סייע לנערות ונערים בסיכון שהיו תחת אחריותו כשר". סיים ח"כ יוגב.