יוגב נגד שר הרווחה: "משרד העבודה והרווחה כשל"

ח"כ מוטי יוגב, מספר 3 ברשימת איחוד מפלגות הימין: "במערכת בחירות שנעה בין לגליזציה לחקירות סרק, לא ייתכן שדווקא הנוער במצוקה ייפול בין הכיסאות", יוגב אמר את הדברים על רקע ההפגנה נגד סגירת ההוסטלים לנוער בסיכון

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/19 17:41 י באדר ב'

יוגב נגד שר הרווחה: "משרד העבודה והרווחה כשל"
ח"כ מוטי יוגב, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

חבר ועדת העבודה והרווחה בכנסת האחרונה, ח"כ מוטי יוגב, בירך את המשתתפים בהפגנה נגד סגירת ההוסטלים לנוער בסיכון ותקף את שר הרווחה חיים כץ: "שהוא וצוותו יחשבו שמדובר בילדיהם שלהם"

חבר הכנסת מוטי יוגב, מספר 3 ברשימת איחוד מפלגות הימין, בירך היום את המפגינים נגד סגירת ההוסטלים לנערים ונערות בסיכון שנערכה מחוץ למשרד העבודה והרווחה.

בהקלטה ששלח למפגינים יוגב תקף בחריפות את שר הרווחה, חיים כץ, ואת סמנכ"לית אגף תקון, אלין אלול, שהחלטותיהם הובילו לייבוש עמותות הרווחה ולסגירה בפועל של הוסטלים רבים ברחבי הארץ.

ח"כ יוגב אמר: "משרד העבודה והרווחה כשל בטיפולו בתחום חסות הנוער. הדבר בא לידי ביטוי בסגירת הוסטלים לנערים ונערות בסיכון, כך גם בטיפול חסר במוסדות חסות הנוער ובבעיות רווחה נוספות, כגון מעמדם של העובדים הסוציאליים בישראל.

חיים כץ

שר העבודה והרווחה, חיים כץצילום: יונתן זינדל/פלאש 90

"דרשתי ואני דורש משר הרווחה להקפיא את סגירתם של ההוסטלים וכן את המכרז שאמור להעביר את הטיפול בנערים ונערות במצוקה לחברה כלכלית, שכל עניינה הוא הרווח ולא טובת הנערים והנערות. דרשתי שימנה במשרדו תפקידים מקצועיים ולא למנות באופן פוליטי אנשים שאין להם לא את הידע ולא את האכפתיות למצוקות אותם נערים ונערות. כדאי שהשר וצוות משרדו יחשבו שמדובר בילדיהם שלהם עצמם.

"במערכת בחירות שסדר יומה נע בין לגליזציה לחקירות סרק, לא ייתכן שהנוער במצוקה יהיה דווקא הוא שנופל בין הכיסאות. אני דורש משר הרווחה - עצור את סגירת ההוסטלים!"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן