נתניהו: "הליכה של בנט עם גנץ תהיה בגידה איומה בציבור שלו"

ראש הממשלה התייחס לשמועות על חבירה של יו"ר ימינה עם כחול לבן, וקורא לעוצמה יהודית לפרוש מהמירוץ לכנסת: "זו זריקה של 80,000 קולות, כמו בבחירות הקודמות

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/20 12:09 יט בשבט התשפ

נתניהו: "הליכה של בנט עם גנץ תהיה בגידה איומה בציבור שלו"
נתניהו ובנט. "בגידה איומה", צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו מפריך את חרושת השמועות על חיבור בין ימינה לכחול לבן. בשבועות האחרונים רצות שמועות על דיל אפשרי שנרקם בין נפתלי בנט לבני גנץ, עסקה שעשויה לשלוח את נתניהו אל ספסלי האופוזיציה. נתניהו ביקש להתייחס לעניין בראיון שהעניק לרדיו חיפה: "אני לא מאמין שבנט ילך עם כחול לבן, זו תהיה בגידה נוראית בציבור הבוחרים שלו"

ראש הממשלה גם התייחס לסיכויים של עוצמה יהודית לעבור את אחוז החסימה, זאת לאחר שבן גביר טען שבלעדיו לא יהיו לנתניהו את 61 המנדטים להרכבת הממשלה: "מי שמצביע לבן גביר זורק את הקול לפח", טוען נתניהו, "הוא זרק 80 אלף קולות בבחירות הקודמות. מי שיצביע לבן גביר יקבל ממשלת שמאל שתלויה ברשימה המשותפת".

כידוע אחד החששות העיקריים של ישראלים ערב הבחירות הוא מתסריט שחוזר על עצמו- כישלון בהרכבת הממשלה והליכה לבחירות רביעיות בתוך שנה בלבד. נתניהו בראיון מנסה לנגן על החשש וטוען כי הצבעה לגנץ היא זו שתביא לבחירות נוספות: ""הצבעה לגנץ זה הצבעה לבחירות רביעיות. לכן גם מצביעים מכחול לבן עוברים אלינו לליכוד" טען נתניהו.