בן גביר מגיב לנתניהו: "יודע מצוין איזו הצעה קיבלתי. הוא פוגע בגוש הימין"

יו"ר עוצמה יהודית הגיב לדברי ראש הממשלה, שהכחיש כי רקם 'דיל' עם עוצמה יהודית, לפיו יעזור להם לעבור את אחוז החסימה: "נתניהו יודע מצוין מה אותו גורם הציע לי. לצערי הוא עושה נזק לעצמו ולגוש הימין כולו"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 12/02/20 19:19 יז בשבט התשפ

בן גביר מגיב לנתניהו: "יודע מצוין איזו הצעה קיבלתי. הוא פוגע בגוש הימין"
איתמר בן גביר, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

ראש הממשלה נתניהו הכחיש הערב (ד') את קיומה של עסקה בינו לבין מפלגת 'עוצמה יהודית', לפיה ראש הממשלה יסייע לעוצמה לעבור את אחוז החסימה, בתמורה לכך שאם יהיו בחירות בפעם הרביעית, המפלגה לא תתמודד בבחירות.

בתגובה לדברים אומר יו"ר רשימת עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, כי ראש הממשלה ידע על ההצעה שקיבל: "נתניהו מכיר היטב את הגורם הבכיר שדיבר איתי ויודע מצוין מה הוא הציע לי". אמר בן גביר.

לדברי יו"ר עוצמה, נתניהו פוגע בגוש הימין: "לצערי במקום לאמץ את ההצעה שהליכוד יעזור לעוצמה יהודית ולימין כולו ויקים גוש ימין של 61 הוא חוזר על הטעות פעמיים, ובמקום ללמוד מהפעם הקודמת בה הצהרנו ואמרנו שאם אין עוצמה יהודית אין ממשלה ימנית הוא עושה נזק לעצמו ולגוש הימין כולו".

כזכור, נתניהו אמר הערב בראיון לגל"צ כי "הצבעה לעוצמה יהודית פירושה בזבוז של שני מנדטים". מוקדם יותר טען בן גביר כי ללא מפלגתו, נתניהו לא יצליח להגיע לסף 61 מנדטים ולהרכיב קואליציה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן