בכחול לבן ממשיכים לתקוף את החרד"לים

סרטון חדש ממטה סרוגים כחול לבן: העלה סרטון חדש תחת הכותרת "איך אתם אוהבים את הפוליטיקה שלכם, חרד״לית או ממלכתית?". סרטון זה מהווה המשך לקמפיין הדגל המלוכלך בחרדל שפורסם לפני שבוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/02/20 16:31 יד בשבט התשפ

בכחול לבן ממשיכים לתקוף את החרד"לים
צילום: צילום מסך

ממטה הסרוגים של כחול לבן ממשיכים תקוף את החרד"לים ומסמנים אותם כממכשול בקידום ערכים בממשלה. בסוף השבוע הקודם, פורסמה בעלוני השבת מודעה מטעם מפלגת כחול לבן תחת הכותרת "כל כך הרבה חרדל שכבר אין לזה טעם. בשביל זה אנחנו פה" המודעה לוותה בתמונה של דגל מדינת ישראל מלוכלך בצבע חרדל. בכחול לבן מתעלמים מההתקפות על הקמפיין וממשיכים בסרטון חדש שיוצא נגד החרד"לים.

בסרטון כחול לבן מציגים את האופציות הבאות: איך אתם אוהבים את הפוליטיקה שלכם, חרד״לית או ממלכתית? במהלך הסרטון מציגים את עמדות החרד"לים לעומת כחול לבן הממלכתית: הצבעה לרב ראשי חרדי, או ציוני דתי, נשים בצה"ל בעד ונגד, קשרים עם יהודי העולם, סילוק רבני צהר ממערך הכשרות ועוד נושאים נוספים.

הביקורות על הקמפיין הקודם כנראה לא עשו רושם על אנשי מטה הסרוגים של כחול לבן, שאף איימו עליהם בתביעה מטעם עוצמה יהודית. אז נאמר על ידי עוצמה יהודית: "קמפיין שעושה שימוש פסול ומכוער בדגל המדינה, על מנת להשמיץ ולהסית נגד הציבור החרדי לאומי במדינת ישראל, ציבור מסור, אידאולוגי וערכי, הכל על מנת לנסות לקושש קולות במסע הבחירות לכנסת". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן