בעלון שביעי מתנצלים: "אין בכוונתנו לחזור ולפרסם את אותה מודעה"

בעקבות הביקורות על מודעת הפרסום של מפלגת כחול לבן בעלוני השבת, בעלון שביעי הוציאו הערב הודעה: "איננו מזדהים עם תוכן המודעה כהוא זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/02/20 22:49 ו בשבט התשפ

בעלון שביעי מתנצלים: "אין בכוונתנו לחזור ולפרסם את אותה מודעה"
עלון שביעי, צילום: צילום שער העלון

בסוף השבוע האחרון, פורסמה בעלוני השבת מודעה מטעם מפלגת כחול לבן תחת הכותרת "כל כך הרבה חרדל שכבר אין לזה טעם. בשביל זה אנחנו פה" המודעה לוותה בתמונה של דגל מדינת ישראל מלוכלך בצבע חרדל. 
במהלך סוף השבוע, המודעה צברה ביקורת רבה מטעם הציבור. נפתלי בנט יו"ר מפלגת ימינה, פרסם פוסט תגובה למודעה בה הצהיר שהוא גאה להיות חרדלני"ק

הערב (מוצש) פרסמה מערכת עלון שביעי, בו המודעה התנוססה בשער העיתון, הודעת התנצלות על פרסום המודעה: "השבת התפרסמה בשער שביעי מודעה מטעם מפלגת כחול לבן שרואה בציבור החרד"לי ציבור קיצוני הפוגם בזהותה של מדינת ישראל וכזה "המלכלך" את דגל ישראל.
לפני הכל, *איננו מזדהים עם תוכן מודעה כהוא זה*, אולם על פי חוק, חלה על אמצעי המדיה חובה לפרסם מודעות פוליטיות של כל המפלגות וכך עשינו.
לאור התגובות הציבוריות הרבות, תחושתנו היא שציבור גדול חש מושפל ומבוזה ולכן *אין בכוונתנו* לחזור ולפרסם את אותה מודעה. אנו תקווה כי גם שאר אמצעי המדיה אשר פרסמו את המודעה הזו, ינהגו כך.
אין בכך לומר שאנחנו פוסלים את 'כחול לבן' מלפרסם אצלנו על פי חוק אולם לצד דרכי תעמולה לגיטימיים אנו *דורשים* מאנשי הקמפיין של כחול לבן להימנע מסגנון המעליב ופוגע בציבור שלם."

וזאת לאחר שהעלון צבר תגובות רבות בפייסבוק ובמערכת על ההחלטה לפרסם את המודעה, כמודעת שער בעלון

https://www.facebook.com/547362105396962/posts/1940248059441686/